elinelvira

Alla inlägg under februari 2010

Av Elin - 12 februari 2010 19:46

tjo!


Nu mår jag lite bättre, jag ringde min underbara vänn, och även fast vi grät ikapp så mår jag bättre nu efteråt.


Jag ville bara påminna er alla att idag har Valentine's day premiär! jag har presic bokat biljeter till mig och 3 kompisar, så är är alltså 4 tjejer som ska gå och se den på alla   dag:) det ser jag framemot!

men den har tyvärr fått dåliga recensioner men de gav bara New moon 2 stjärnor så aaa, men ska inte altid tro på det där!:D

ska någon av er se den?

 

Kram elle



haha vilken liten fånig bild:P


Av Elin - 12 februari 2010 17:03

hej


När jag såg mig i spegeln nyss såg jag att mascaran har smetats ut runt ögonen och ögonen är helt röda.

som man märker har choken lagt sig. jag var verkligen helt säker på att han skulle klara sig, så jag blev så förvånad när jag kom hem och fick höra att han var död.

 tänk att jag aldrig mer ska få se in i de bruna stora ögonen, eller känna de enorma tassarna på mina ben när han hoppar upp på en eller aldrig mer kasta nallen han tog från min lillebror, det känns hemskt!

och klumpen från halsen går inte bort, och det känns också hemskt!


Kram elle


 min lille tess, nu är han i hund himmlen med Bimbo och macke (familje hundar) så han har det bra iallafall:)

Av Elin - 12 februari 2010 15:11

Hej


när jag kom hem så fick jag veta att min hund Texas avled imorse. Och jag vet att vi bara hade honom i 6 månader men det känns så tomt utan honom. Den där glada lilla filuren som alltid vifftade på svansen och när någon kom hem så hörde man Voff från vardagsrumet, men han vågade inte se vem det var.. inget djur jag har haft har dött (de lever fortfarande) så det känns som jag är i chok eller nått, jag kan inte riktigt gråta men jag har inte lust att göra nått- asså verkligen ingenting- så aa det känns tomt.


Kram elle

Av Elin - 11 februari 2010 22:37

God natt


Nu ska jag äta 1 banan och sen ska jag sova:)  jag har varit hos min kusin ett litet tag och vi såg på MTV det var ganska kul , det var nått om några X och ett som hette nått om date  och det var sååå kul:p

men nu ska jag sova kan inte fatta att imorgon är det sista dagen på praoen:O det känndes som det var igår som det var den första dagen jag träffade alla söta barn:)


Kram elle


Det har blivigt många taylor swift bilder idag:) de här är ifrån musikvideon "Fifteen"

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Idag fyller Jennifer Aniston år                       och Taylor Lautner

Av Elin - 11 februari 2010 22:13

Hej:)


Här kommer några bilder från Taylor swift's musikvideon "Our song" :)

Och som ni ser har hon rakt hår i början av musikvideon:)


Kram elle


Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bild


Av Elin - 11 februari 2010 19:23

tjao!

den här låten är jättebra!



kram elle

Av Elin - 11 februari 2010 19:05

Repris


To me fearless is not the absence of fear. It's not being completely unafraid.

To me fearless is having fears.

Fearless is having doubts.

 Lots of them.

To me, fearless is living in spite of those things thet scare you to death.

Fearless is falling in love again, even though you've been hurt before.

Fearless is getting back up and fighting for what you want over and over again .. even though every time you've tried before, you have lost.

it's fearless to have faith that someday things will cahge

 Fearless is having the courage to say goodbye to someone who only hurts you, even if you can't breathe without them. It's fearless to say "you're NOT sorry" and walk away even if it's hurts.

I think allowing youself to cry at the bathroom floor is fearless.

 Letting go is fearless.

 then moving on and being alright.. thats fearless too.

But no matter what love throws at you, you have to belive in it!

  You have to belive in love stories and happy ends.

 I think love is fearless

 

Det är vad jag tycker är modigt!

 

 Kram elle

Av Elin - 11 februari 2010 18:51

Hej


Det finns ännu mer födelsebarn, nämligen Twilight's Taylor Lautner och Vänner stjärnan Jennifer Aniston!

 yeey, grattis grattis måste man ju säga.

Taylor blir 18 (!) och Jennifer blir 41:) lite ålderskillnad kan man lugnt säga:p

Det är lite kul att 2 av mina favo skådisar fyller år på samma dag:P


Kram elle



hipp hipp hura!

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards