elinelvira

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Elin - 9 februari 2010 21:54

God natt


Jag har suttigt och gjort alla<3 dag kort till pappa och till min kompis (hehe jag började i förrgår med mammas och hennes blev finast:P) och helt plötsligt ser jag att klockan är 10:O

så nu ska jag bums i säng eftersom jag ska upp kl 6 imorgon bitti:/ aja jag går alltid upp 6 men iallafall!


Sov gott och drömm sött<3


kram elle



ååå! "suck"

  

Av Elin - 9 februari 2010 20:11

Hejhej


Hittade just en liten artikel om Valentine's day som hade premiär igår och såklart var Taylor Lautner där, Taylor swift kunnde tyvärr inte vara där eftersom hon är på turne:/


Filmen Valentines Day som alla har väntat så länge på är äntligen här! I går hade filmen premiär i Los Angeles och nästan alla våra stora celebriteter var på plats för att fira denna roliga serie av söta kärlekshistorier som blivit ihopsatta till en underbar romantisk komedi!

 

haha aa det var väl allt:P

men det fanns många söta kändisar där:)


Kram elle


wow älskar Albas klänning, hela allt passar henne så på pricken:)

Jessica Alba

Här har vi honom, Våran favorit varulv ! söt som vanligt:) och han passar också fint i sin kavaj:)

Taylor Lautner

 

och sist men inte minst, trailen:) jag och min bästis ska kanske se den på alla<3 dag:D


Av Elin - 9 februari 2010 20:00

tjo!


Här kommer en video som jag redan har laggt upp, men den är så himmla kul att man kommer skratta så att man kiknar!:D det är sant!

så här kommer den igen:)


kram elle


aww! det är så sjukt kul:P

Av Elin - 9 februari 2010 19:05

HEJ!!!


Vet ni vad jag presic såg på Bellz blogg?! 2 HELT NYA ECLIPSE BILDER!!!!! jag är så glad att jag sitter och ler för mig själv:D

åå det ska bli så kul att se filmen i sommar:)

Vad tycker ni om dem?


Kram elle



Av Elin - 9 februari 2010 19:00

Hejhej:D


Nu har vi varit hos några släktingar och ätigt middag och nu är jag här:)

PÅ jobbet var det kul barnen fick göra solen med silkespappar, de är så söta en tjej som också heter Elin har ritat en teckning till mig:) en blomma, super fin hon är verkligen duktig på att rita för att bara vara 9år!

imorgon ska vi fortsätta med solsystemet, jag tror att det ska bli planeterna;)


Kram elle


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards