elinelvira

Alla inlägg under februari 2010

Av Elin - 5 februari 2010 22:11

HEJ!


vet ni? Taylor swift vann 4 grammys i söndags:D tänk att jag inte visste det! Och grammy galan borde väll gått på tv eller nått, men men jag är helt exalterad fö attt hon vann!!:D:D:D yeey hon blev så glad hon bara " det är en grammy, asså en grammy!!" och det lät så kul:)


Som ni vet vann Taylor Swift fyra Grammys på galan nu i söndags. Hon slog till och med Beyonce i kategorin "Årets bästa album". Detta skapade en del dramatik efter att Taylor gjort sitt live-framförande. Gästerna på festen diskuterade om Taylor verkligen var en tillräckligt begåvad sångerska för att vinna alla dessa priser eftersom hennes framförande inte alls var särskilt bra!Taylor och hennes team slår ändå tillbaka mot anklagelserna och säger att det var ett tekniskt problem under framförandet som gjorde att sångerskan inte hade medhörning på sig själv när hon sjöng och att det var därför sången lät lite falsk. Många har uttalat sig i frågan. Fans har försvarat sin favoritstjärna på bloggar världen över och andra har gjort motsatsen och menat på att Taylor inte alls kan sjunga

( se klippet nedan, och det är inte alls falskt!)

 

Dramatik kring Taylor Swifts Live-framförande!

från live framförandet!:D så söt!

 

DET ÄR INTE FALSKT!


och om ni vill se när hon vinner (se det hon blir så glad och det är bara 3 min lång) klicka här!


kram elle

Av Elin - 5 februari 2010 21:39

ÅÅÅ jag blir så arg när datorn laggar!!

så nu fick jag skriva om allt detta-.-


hejhej:)


har du tänkt på att se Kristen stewart's film "adventureland"? då måste man gilla 80-tals musik för det är hela 40sånger i filmen!!:O och 1 låt spelas minst 5 gånger (haha det är så kul) så aa man måste gilla det annars så står man nog inte ut- jag älskar 80-tals musik så det är inge problem:)

Här kommer några låtar som är med;


den är lite anorlunda i filmen, men jag hittade inte den andra verisionen:)


åå james spelar den här låten får Em och de är såå söta<33


I LOVVEE IT!! den spelas heeela tiden och det är såå kul:D :D lyssna i allafall 1 minut!


den här är såå fin, från 1986 tror jag:)


kram elle


fick du någon favorit?:P

Av Elin - 5 februari 2010 20:51

Tjo:)


Här är en låt som jag tycker textmässigt passar jätte bra in i Twilight:) Den är verkligen super fin

(Melodin finns längst ned)


Jag brukar skriva lite i sidan om vilka rader om är på pricken rätt, men jag tycker att texten talar för sig själv; så jag bara gör de snirkliga!


I'm gonna love you



Angel in disguise, the stories in his eyes
A love for every true heart that it sees

Was it just a lucky day that you turned and looked my way
Or is it heaven right before my very eyes?                               


He showed me all new things, the shimmer of moonbeams
I was blind but now he’s helped me see
I was lost but now I’m found, his happiness surrounds
And now I find that my dreams can come true

Ref: ‘Cause I’m gonna love you for the rest of my life
I’m holding you safe here in this heart of mine
I can’t live without you ‘cause my soul would die
You know I’m telling the truth – I’ll spend the rest of my life loving you


It didn’t start this way, it happened just one day
You smiled at me and I saw you differently
Now I would tremble just to be a part of you as we
Begin a life that’s sure to never end


Ref: ‘Cause I’m gonna love you for the rest of my life
I’m holding you safe here in this heart of mine
I can’t live without you ‘cause my soul would die
You know I’m telling the truth – I’ll spend the rest of my life loving you

The rest of my life , loving you.


 




måste jag ens säga att det är från Bellas perspektiv:D jag älskar den här sången sååå mycket eller aa såååååååååååååååå  mycket:P

Vad tycker ni, passar eller passar inte?

 

 

kram elle  

Av Elin - 5 februari 2010 20:31

Hejhej:)


Nu har vi sätt filmen, helt okej men det var en tjej som var riktigt bitchig som var jätterolig (min familj gillar bitchhumor, jag vet lite odd) men den var bra kan man säga, och nu lyssnar jag på underbara Jennifer Love Hewitt, älskar hennes röst så mycket:) helt otrolig är hon!


kram elle  



så himma otroligt duktig!



Av Elin - 5 februari 2010 18:15

Hellu:)


nu blir det mys med familjen, papppa hade ångest för att familjen inte gör så mycket tillsammans så nu är det mys:D

De har gjort popcorn och hyrt film "sommaren med Göran" den verkar kul, ska gå ned nu:P


Kram elle


 Den här scrapen är jag ganska nöjd med:) men jag har bytt ut några bilder:D

Av Elin - 5 februari 2010 15:36

hello:)


Nu har jag slutat på jobbet:P

 det var en ganska lugn dag idag, de hade bla matte och musik och tystläsning :)

De slutar kl1 och tycker det är lite sent! jag menar 1 jag slutar 3 på fredagar och då är alla helt borta och har allt annat än teknik (det är sista lektionen) i huvudet:)


Nu längtar jag efter att bara slappa framför tvn:)


kram elle



Av Elin - 4 februari 2010 21:02

Tjohejsan:)


Nu ska jag "slagga" framför Tv och försöka sova:)

hahah och jag vet redan hur det kommer att gå:D men man kan ju alltid försöka:P


Citat:

När du tittar på dina båda tassar,

behöver du bara bestämma dig för vilken som är den högra

, sedan kan du vara säker på att den andra är den vänstra

 

 

japp det är helt sant Phu:)  han är så söt!:P älskar Nalle Puh ,han är så smart.

 

God natt

Kram elle

Av Elin - 4 februari 2010 20:31

Hola!


Nu lyssnar jag på "Adventureland soundtrack" på spotify:) men det är massor av reklamavbrott hela tiden-irriterande!

men ska snart slagga ned mig i sängen (hahah jag har aldrig sagt slagga förr, det var nått)


som ni har märkt har det varit mycket Twilight på bloggen, men det är bara för att jag har letat (eller iband bara hittat) efter saker om det, jag tycker ju det är kul med Twilight saker:P

och här kommer lite bilder på "Team Humans"


kram elle


New Moon (2009) Promotional Stills - twilight-series photo

De är så söta:)

New Moon (2009)  Promotional Stills - twilight-series photo

haha angela med sin kamera:)

New Moon (2009) Promotional Stills - twilight-series photo

åå Jess har en fin blus på sig och angela har också fina kläder:D

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards