elinelvira

Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

En perfekt Twilight låt!

Av Elin - 5 februari 2010 20:51

Tjo:)


Här är en låt som jag tycker textmässigt passar jätte bra in i Twilight:) Den är verkligen super fin

(Melodin finns längst ned)


Jag brukar skriva lite i sidan om vilka rader om är på pricken rätt, men jag tycker att texten talar för sig själv; så jag bara gör de snirkliga!


I'm gonna love you



Angel in disguise, the stories in his eyes
A love for every true heart that it sees

Was it just a lucky day that you turned and looked my way
Or is it heaven right before my very eyes?                               


He showed me all new things, the shimmer of moonbeams
I was blind but now he’s helped me see
I was lost but now I’m found, his happiness surrounds
And now I find that my dreams can come true

Ref: ‘Cause I’m gonna love you for the rest of my life
I’m holding you safe here in this heart of mine
I can’t live without you ‘cause my soul would die
You know I’m telling the truth – I’ll spend the rest of my life loving you


It didn’t start this way, it happened just one day
You smiled at me and I saw you differently
Now I would tremble just to be a part of you as we
Begin a life that’s sure to never end


Ref: ‘Cause I’m gonna love you for the rest of my life
I’m holding you safe here in this heart of mine
I can’t live without you ‘cause my soul would die
You know I’m telling the truth – I’ll spend the rest of my life loving you

The rest of my life , loving you.


 




måste jag ens säga att det är från Bellas perspektiv:D jag älskar den här sången sååå mycket eller aa såååååååååååååååå  mycket:P

Vad tycker ni, passar eller passar inte?

 

 

kram elle  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards