elinelvira

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Elin - 15 januari 2011 17:44

Nej nej nej nej! jag kan inte fatta det, vill inte. Det är ju omöjligt! Du tillhör ju mig, lämmna mig inte. Jag kan inte fatta det. Och du protesterar ju inte ens, vill du detta? Såklart du vill, du vågar bara inte säga det rakt ut. OMG jag kan inte andas! Lämmna mig inte, jag behöver dig! Jag kan inte sluta gråta! Ucsh hatar att gråta!


It'll be alright

you say tomorrow

Stor lögn!


Nu tänker jag sitta och lyssna på sorglig musik så att jag gråter ännu mer!


Av Elin - 15 januari 2011 11:15

God Morgon!


Igår var jag och Froj och såg The Tourist, den gick sååå högt över mina förväntningar. Verkligen en bra film! Sen när jag kom hem så var jag så trött att jag sommnade nästan direkt, skyller på en jobbig skolvecka! ^^ Vi fick redan på att vi ska göra en bildvideo till en velfri låt på musiken, på moviemaker. Och jag älskar movie maker! :D så har redan hittat 33 bilder sen ska Froj bidra med några också :P


Idag ska jag plugga, fota lite utomhus och så ville Alle komma över och prata om nåt viktigt, hmm blir ju lite nyfiken :)


Johnny Depp kan ju inte misslyckas....



Kram Elin

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards