elinelvira

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Elin - 2 januari 2011 21:06

Go kväll :)


Idag har jag varit med Kaj, vi snackade lite och försökte vilka i klassen som skulle passa ihop bäst om man bara tänker på utseendet ^^ haha och vilka som skulle vara Twilight karaktärerna (genom utseendet!) haha jag blev Rosalie och Kaj Alice ( de är fett lika! både utsidan och som person! men kul att jag har en Alice <3)

Nu ska jag se film med familjen, Morden i Midsommer! en kriminal serie fast med självtändiga avsnitt, superbra!




Kram Elle

Av Elin - 2 januari 2011 11:24

Hejsan på er alla!


Idag ska jag typ inte göra nåt alls, sitta vid datorn, läsa, skriva på boken kanske?! Jag har förästen läst 124 sidor av Jagad och sett Lost season 2 volym 1 klart! Yay! :D Lost är så läskigt, hade typ inte volymen på för jag var så rädd^^ hmm nån dag ska jag till Farmor och sova över och så ska jag kanske träffa Tilda nån dag nu, och så har jag lovat Sara. Froj kanske också... hmm får se vad jag hinner ^^ haha men resten är bortresta eller så så jag har det ganska lugnt ändå!

Vad ska ni göra idag?



Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards