elinelvira

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

I ♥ My Friends

Av Elin - 30 januari 2011 11:22

God Söndag på er!


Imorse gick vi några stycken till Alles hus och överaskade honom, för han fyller nämligen 16 år idag :D wiii! Han fick lite olika roliga grejor och en "tårta" (eh det såg mer ut som en hög med smet) Men han blev iaf glad, haha det är ju tanken som räknas! Ska kanske dit igen senare men jag vet inte om jag hinner, eller jo ett tag kan jag vara där. Idag måste jag verkligen plugga, elektrokemi, idrottslektion och engelskauppsattsen. Hoppas jag hinner med allt bara!!!


När jag fattar beslut gör jag det för att jag tror att jag skyddar er, tyvärr har jag fel ibland.

 

Kram Elle

 
 
Ingen bild

marre

30 januari 2011 20:30

eyh kritisera inte tårtan!!!! Den var ju fan superfin! Tog hela kvällen att göra ^^

Elin

30 januari 2011 20:32

Haha jasså jamen det syntes ju verkligen ;D Den smakade faktiskt bättre än vad den såg ut! ;)

 
Adina

Adina

31 januari 2011 16:14

Då kommer svar på dina två kommentarer! Har varit inne så mycket på bloggtrafik.nu (man får poäng då man läser andras bloggar och ju mer poäng man får ju mer besökare får man...problemet är att de oftast inte följer en), och har då fått massa: "fin blogg", och då känner man sig dum om man inte svarar XD
Iaf, Sv:
Jag sa till Malin att du älskade hennes haka - som jag sa att jag skulle (;P) - och hennes "reaktion" var att börja skratta XD

Jodå, du har nog någon talang! Vad jag har märkt är du väldigt duktig på att skriva och engelska!?:)

Haha, redoxreaktioner lät svårt XD

Ja, jag är nöjd med mina 62 sidor på huset:) Det är det längsta jag skrivit, så det är bra! Har egentligen skrivit en med 74 sidor, men hade då textstorlek 13, så det är mindre ord i den! Problemet är att jag är så onöjd med själva berättelsen, handlingen. Den är så dålig och konstig, jag hatar den!
Huset handlar om olika saker från person till person i klassen. Själva uppgiften är att skriva en berättelse i elva kapitel. Man ska skriva om ett hus där det ska vara fyra lägenheter, och det ska bo ett yngre par, ett äldre par, en barnfamilj och ett hushåll får man bestämma själv. Man har även fått namnen på kapitlen, och sedan får man själv fantisera ut en handling! Hoppas du fattade:)
Haha, det låter som om det var något "stort" att du bara skrev 11 sidor eftersom vissa fortfarande kommer ihåg det!;P
Ojoj, 28 st! Det borde bli jobbigt! Särskilt om det skulle vara med lika personer som i min klass, då alla killar PRATAR MYCKET!;P

Jag tycker du borde köpa första boken i VA! Du kommer nog inte ångra dig, inte om du gillar House of night iaf, för de här är bättre! Fast alla tycker ju olika... Den heter Törst, iallafall!:D

Haha, Fridfriss var ett roligt smeknamn:)
(jag har märkt att jag ofta skriver haha!? Eller okej...när jag tittade igenom var det där bara andra gångenXD)

Hm...om jag ska argumentera om varför Zoey ska välja Stark, så säger jag att det är för att han är så uuuuuuuuundeeerbaaar! XD Nejmen, han är ju faktiskt jättesnäll, han valde ju liksom att...(hm, jag minns inte så mycket från böckerna) men det där när han blev en fullbordad vampyr (?), så valde han någonting. Han svor något. Typ. Hehe... Och han dödade faktiskt inte Stevie Rae... (hur uttalar du hennes namn?). O han är bara helt enkelt bra för henne. Men jag är inte bra på att argumentera;P Jag VET bara att han är bäst för Zoey! Min vampyrgåva är att mina intuitioner (hur man nu stavar det) är helt sanna!;P Hihi...
Men man bara förstår hur underbar han är när man läser boken, helt enkelt!

Ojdå, jag skrev scrapbook va!? Du påverkade mig;P Haha... Menade scrapblog.
Men vad dåligt att det ska sluta!! Det är ju där man gör sina headrar och framsidor till författarpoträtt man gör på svenskan, och bara gör bilder! Det är inte kul:((

Det borde vara coolt att sova i vattensäng!:P Fast jobbigt...

Kul att du tycker det är kul att prata med mig!:) Det är kul att höra ;P Det är kul att prata med dig med:))

Haha, då fick du ännu en ganska lång kommentar att svara på, härligt va!?;P

Kramkram

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Sophie

Sophie

2 februari 2011 17:09

Hihi va fint av er :) Så kul att bli överraskad ^^

Sv: Haha det var så klu när jag såg The tourist, i början tänkte jag att Johnny var Alexander men sen efter halva filmen tänkte jag nej det kan ju inte vara han och så var det han :P haha ^^

Usch sånna söndagsprojekt är inte roliga :( Får se matte blir nog mitt söndagsprojekt :O vi har prov och matte B är svårt :(

Hihi vårterminen går så snabbt, helt knasigt! och när mna ska göra roliga saker går det ännu snabbare ^^

Ja det måste du! Många foton :D det blir kul att se ;D När vi var i Thailand förra gången var vi iväg 18 dagar troro jag, en vecka på koh lanta, en i krabi och några dagar i Bangkok och jag kom hem med ca 2000 bilder :P haha ^^ så jag vet hur det känns att fota alldeles för mycket, tror jag hade tre minneskort :P
Kraaam Sophie :)

http://sophiiek.blogg.se

 
Sophie

Sophie

6 februari 2011 16:51

Nu är det dags för mig att säga sorry för att jag är seg på att svara! :O SOm sagt många förklaringar men jag tänker inte dra dem då blir det bara tråkigt ;P

SV: Vi har tyvärr inte slöjd längre men jag hade gärna velat göra sånna små söta cupcakes! :D Cupcakes är gott tycker jag, vad tycker du?

Busiga sladdar gillas ej, min sladd var så busig att den gick sönder så nu kan jag inte ladda datorn :( Men ska fixa det i skolan imon förhoppningsvis!

Hoppas de nationella gick bra för dig! Höll tummarna :D Hoppas allt går bra när du ska iväg ^^ du kommer nog fixa allt galant!
Jodå det är endel, vi har matteprov på tisdag och jag kan verkligen ingenting, jag skojar inte :/ Hmm får väll hoppas det går bra, får gå och räkna lite efter att jag har svarat på lite kommentarer ^^

Det är en riktigt bra fråga! Varför tortera oss oskyldiga med nationella :O? Ser ingen mening i det :P

Hehe ^^ mina favortiböcker måste nog vara harry potter böckerna och twilight böckerna :P hehe lite klychigt ^^ men jag tyckte verkligen om när livet stannar av malin sävstam, så hemsk att man grät men den var riktigt bra! handlar om tsunamin i thailand 2004 :(

Vilken är din favoritbok?
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards