elinelvira

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

En kvälls lista

Av Elin - 31 januari 2011 22:07

Go kväll!


Har varit på öppethus på vårt gynmasium nere vid centrum, det gick mycket över mina förväntningar. Det var ju superfräscht!! typ allt var vitt och stora fönster :D Men tänk, det går typ 2000 elever där så det är en ganske stor skola. I min skola nu går det kanske 800 elever. Och den räknas som stor O_o waaa! Här bjuder jag på en lista :D


Nämn något som gjorde dig glad igår: Tanken på att träffa min vänner idag :D
Vad gjorde du kl 08 imorse: vaknade, hade sovmorgon!

Vad gjorde du för 15 min sedan: satt vid datan

Det sista du sa högt: "Crap, jag kommer så faila på svenska nationella!!"

Det senaste någon sa till dig: Hur är det?

Vad har du druckit idag: mjölk

Vad var det senaste du åt: fisk

Vad var det senaste du köpte: en bustieer i förrgår

Vad är det för färg på din ytterdörr: grå

Vad är det för väder hos dig nu: mörkt och kallt

Godaste glassmaken: vanilj :D

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: JA!

Sover du tungt: haha aa som en stock!

Drömmer du mardrömmar: ibland :O

Trivs du med din skola: Absolut!

Favoritklädsel: leggins och stor tröja. MYS!

Favoritlåt just nu: Better than revange- Taylor Swift

Vad ser du om du tittar till höger:en lila stor kudde som är formad som en romb

Vad gör dig glad just nu: tanken på att få försvinna in i drömmarnas värld

Vad ska du göra härnäst: stänga av datorn

Höger eller vänsterhänt: Höger, såklart!

Humör just nu: trött, lite små nervös inför nästa vecka!!!!

Favoritgodis: hmm... allt är gott :P

Kläder just nu: pjamas

Sommarplaner: språkresa och landet :D

Hur många kuddar sover du med: 3 st

Spelar du något instrument: haha nej!

Morgon eller nattmänniska: nattmänniska helt klart!
Vad är viktigast för dig: det beror på, kärlek antar jag. Man har kärlek till allt!

Är du kittlig: Jag säger såhär...Om du rör min nacke så dödar jag dig!!!

Snarkar du: nix

Stjärntecken: Lejon, grrr ;)

Äckligaste insekten: hur kan jag välja den äckligaste, alla är ju groteska!!!!

Längtar du mest efter just nu: att få dejta min kudde!!



Kram Elle



 
 
Sophie

Sophie

2 februari 2011 17:19

Kul lista :) vaniljglass mums blir sugen nu men jag får nog äta kvällsmat först ^^

Sv: Hihi nej det är inte lätt att cykla utan bromsar men jag tror det fixade sig :p Just nu cyklar jag på mammas cykel en Wasa :Q haha! vad har du för cykel?

Jag vet det är så synd :( Jag vill ha tid att pyssla och fixa men det är så mycket i skolan hela tiden -.- O va kul! det är roligt att rita, gillar att måla med pastellfärger tror jag det är :P Så när jag har tid sitter jag gärna och rita och skissar lite, gillade att designa kl'äder innan men har inte gjort det på länge :(

OO nej va synd att du missade solsodan :( Hoppas du har sett det och att det fanns på tv4a play! Det var ganska roligt denna gången Alex flyttade hem till mamma för att de renoverar hemma och Mickan har blivit av med sin städerska och skulle försöka vinna tillbaka henne. Ove följde efter Krichan eller hur han stavas, haha så bra ^^

Hehe nej har inte hunnit kolla vidare efter sommarjobb men ska attackera pappa med att han måste hjälpa mig!! :O
Kramar SOphie

http://sophiiek.blogg.se

 
Adina

Adina

4 februari 2011 21:48

Haha, du verkar gilla sängar och vatten^^
Kram

http://www.erikzzonz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards