elinelvira

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Elin - 19 augusti 2009 10:40

 Här är en fråga till London bilderna:


Fråga:

vad du ser liten ut, elle hur gammal var du där.

Du ser inte ut så nu va...fast det är samma jacka hahaha/marre



Svar:

Jaa det var typ i slutet av femman eller nått nej slutet av sexan.

jag vet inte riktigt.

jaa det är samma jacka som jag har nu(haha)

jag vet inte om jag ser ut så nu. tycker att jag är ganska lik bilden.

men ja

hoppas det var ett bra svar

(skulle inte du vara i finland nu?)

Av Elin - 19 augusti 2009 10:29

hejsan hoppsan!


Igår fyllde jag ju år och jag vill bara tacka alla som gjorde min födelsedag så fantastig.

Om inte du Frida hade varit där så skulle jag suttigt utråkad hela dan.Och det var jätte snällt att du kom så tidigt:)

 Mina småbrorsor även fast ni typ bråkar hela tiden så älskar jag er jätte mycket!

Mamma du är helt fantastisk och lagar världens godaste mat. pungt slut.

Det betydde jätte mycket för mig Tilda att du kom.

och så klart dig mormis du är den coolaste mormorn i hela världen,och den bästa.

 Jag hade så mycket kul igår och hoppas att ni oxså hade det:)


Nu snart kommer min kompis, men jag kan skriva mer någon annan gång.


Här kommer en av mina favorit bilder av kristen och rob


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards