elinelvira

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Elin - 5 april 2011 21:17

Hejsan!


Kul att man sommnar istället för att plugga svenska och engelska. Men jag mår inte så bra fortfarande som man kanske märker. Dock har jag ganska mycket plugg imorgon istället. Nej, ska sova nu. Mitt huvud exploderar snart!


Lite Phoebe, jag älskar henne så galet! Bästa humorn!


Kram Elle

Av Elin - 5 april 2011 17:10

Heejsaaan!


När jag vaknade imorse så trodde jag att denna dag skulle bli jobbig, långsam och trist. För det första så hade jag en hals som tog knäcken av mig. Andra så har mitt hår sitt eget liv idag, min kjol är 5 cm för stor i midjan så den åker ner HELA TIDEN! Fjärde, jag är inte så där jätte fåfäng men idag såg jag inte okej ut. Näsan är som ett stoppljus och jag är dö förkyld. Till råga på allt detta så hade vi ett Biologiprov som jag kunde nada till! Ja, men ni hör ju! Men, jaa där kom det, jag fick tillbaka mitt Svenska Nationella prov och gissa vad jag blev glad! MVG! Jag dog när hon sa det. Mitt hjärta bara sa DUNK! Som jag har haft ångest inför detta! Åhh är så stolt över mig själv. Det är inte särskilt ofta då jag alltid tycker att jag kunde presterar liiite bättre. Så jag har belönat mig med Lost och chili rostade majs :D Nu blire Svenska plugg och sen läsa i engelska boken. Sen ska jag nog sova, min huvudvärk dödar mig!


Lagom snygg tjej men detta är ifrån 6:an :D haha!


Kram Elle



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards