elinelvira

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Elin - 7 februari 2010 21:32

God natt


nu ska jag snart sova, men först ska jag kanske vara med i bellz tävling på hennes superbra twilight blogg:D men jag vet inte i vilken just nu lutar det mot hjärtat som hon har gjort;D just det jag vann i julas ett jättefint armband som hon har gjort, och jag kan säga att det är väl använt och att det inte har gått sönder än:D haha jag tar ofta sönder mina smycken:P ligger lite i släkten tror jag.


Men nu ska jag sova så god natt<3


citat;

No matter what I do, I always forget to forget you

 

så är det inte längre kan jag säga!!!


kram elle


här är det igen, det är fint men har ingen inverkan på mig...

Av Elin - 7 februari 2010 18:59

Hejhej:D


nU har jag ätigt och sett på "17 again" den var jätte bra och så grät jag lite i slutet:P den var sådär varm och mjuk som man mår bra av + att den hade ett budskap det har inte så många filmer, den rekomenderar jag:D

Nu har min kusin kommigt och hon vill se klart "hannah montana the movie" som vi redan har sett , hehe hon tyckte den var så bra:)


Kram elle


Av Elin - 7 februari 2010 13:29

Hejhej:)


snart ska min kusin komma men först kommer det några fantastiska bilder på Taylor swift, bilderna är tagna av Perry någonting men de är såå fina älskar dem!:)


Kram elle


Klicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bild

Klicka för stor bild

Av Elin - 7 februari 2010 12:32

Hejhej:)


Här kommer en bild på Taylor swift's fantastiska klänning hon hade på grammy galan:) jag tycker att den sitter riktigt bra på henne :)


Kram elle


Taylor Swift

Av Elin - 7 februari 2010 12:10

Hejhej:)


min kusin ska inte på gympa idag så hon kommer snart tror jag:D

Men först måste jag visa er vad jag har hittat, det är nog det roligaste jag någonsin sett!!!! jag nästan la mig ned på stolen av skratt:Pfast jag var på skratt humör men iallafall det är superkul!

hahah Ellen DeGenere skrämmer stackars Taylor swift:P det är verkligen synd om henne:) se själva


kram elle



se den det är superkul!

Av Elin - 7 februari 2010 10:59

God morgon!


Jag vaknade av min väckarklocka kl 9 men somnade om till 10 och åt frukost halv 11:D det är iallafall bättre än att göra som min kusin-sova till kl 12!


Idag ska jag se på filmen 17 again med zac efron och Matthew Perry:)  det sk abli kul. min kusin ska först på gympa och sen på ridning men vi ska kanske göra nått i kväll:)


så de t kommer bli ganska mycket bloggande idag tror jag:D


kram elle



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards