elinelvira

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Elin - 6 september 2010 21:56

Hej alla kvällsugglor!


och för att svar på frågan, ja jag är en lite uggla ( Lo ingen kommentar om att jag är en Haj...! :D)  så såklart så kan jag inte sova så det blir Lost för mig, så efter det så kan ni skriva upp att jag inte kommer kunna sommna! Danielle kommer i nästa avsnitt! :O " the french chick" :P


imorgon så är det Tisdag, då är det snart Onsdag

och efter det 2 dagar till fredag :D Yeey!


Kramar och Kärlek till er <3


buhuh önskar att min Audrey var här så att hon

 skulle få mig att skratta istället för att jag är rädd!


Kram Elle

Av Elin - 6 september 2010 19:43

Hejhej :)


Kommer ni ihåg förra åters VMA? Då när Kanye West tog micken ur Taylor swift hand ??Nu har Kanye West använt sin twitter till att be om ursäkt till Taylor för förödet från förra årets VMA.


Kanye West and Taylor Swift at the VMAs 09


Gå in på Kanye West's twitter och se hans ursäkt :)




Av Elin - 6 september 2010 19:09

Go kväll!


Nu är matten nästan klar, svenskan klar, ska snart göra engelskan och så var det den dumma spanskan ja... men engelskan går fort och matten gör jag resten imorgon, behöver bara hjälp med några svåra tal och spanskan den är ju där också... skulle vilja, om jag fick tid över ikväl,l se på Lost, det är så spännande just nu :D Har också målat naglarna i en ljus rosaröd färg som jag fick av min kussen när jag fyllde år :) mycket fin färg, nej engelskan kallar!! :P

så vilka fina naglar hon har!!


Kram Elle

Av Elin - 6 september 2010 17:06

Thjoo!


Nu är jag hemma efter en lång dag i den stora byggnaden längre bort i kvateret, hade massa lektioner som spanska, matte, HK och svenska tja de var de :) Har fått massa skola hem och det är inte så pupulärt kan jag ju säga! men det måste göras så matte står först på listan, sen spanska, engelska & svenska boken. När jag kom hem så ringde jag min kompis och shit vilket samtalsämmne vi hade! heeelt sjukt vad irriterad jag blev på honom!! så matte kanske lugnar ned mig:) antagligen inte...


Kram Elle


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards