elinelvira

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Kanye West ber om ursäkt till Taylor Swift

Av Elin - 6 september 2010 19:43

Hejhej :)


Kommer ni ihåg förra åters VMA? Då när Kanye West tog micken ur Taylor swift hand ??Nu har Kanye West använt sin twitter till att be om ursäkt till Taylor för förödet från förra årets VMA.


Kanye West and Taylor Swift at the VMAs 09


Gå in på Kanye West's twitter och se hans ursäkt :)




 
 
Andrea (TaylorSwiftSweden)

Andrea (TaylorSwiftSweden)

6 september 2010 20:03

jag har bett dig förut att sluta kopiera det jag skriver tack?

http://www.taylorswiftsweden.blogg.se

Elin

6 september 2010 21:27

Hej du!

hmm jag har faktiskt inte fått nån kommentar från dig förr, och jag har inte kopierat från din blogg... läser den faktiskt inte längre :)

 
Adina

Adina

6 september 2010 20:30

Sv:
Jaa, jag fick kommentaren om Remember me!:D
JA! Den är superduperbra! o sorglig...:D

http://www.erikzzonz.blogspot.com

 
Sophie

Sophie

6 september 2010 21:19

vi gillar ursäkter!! ;D

Sv: Hoppas verkligen att dina läxor gick bra! NJe det är lite från och till för oss gjorde klart en massa förra veckan så nus är det bara kvar att läsa 7kapitel i vår engelska bok Intimae Kill tills fredag, Tyska uppsats, naturkunskap och så ska vi lämna in samhällskunskap uppsats imon men den blev jag klar med förra veckan :)
Juste matte med men det gjorde jag på min håltimme idag ^^ Så just nu är det nog i lagom tempo för mig! Lycka till igen och en stor kram till dig, det kommer nog gå bra du verkar mycket flitig! :)

Kramar S

http://sophiiek.blogg.se

 
Sophie

Sophie

7 september 2010 18:09

Till Andrea längre upp!
Tror verkligen inte att elle har kopierat det du skriver, finns många andra bloggar som skrev om detta igår (inklsive mig själv) och Elle är ett stort Taylor Swift fan så det är klart att hon skriver om det :D

Hehe nu över till annat :p
Sv: Är inte heler glad för tårta men denna var mycket god, men när det är kalas har vi alltid andra saker än tårtor för det är ingen i vår familj mer än mamma som tycker om det ^^

Haha! Ja nu kommer det tillbaka :D Det var verkligen roliga program, borde kanske ta och se några mer? :p haha

Hehe är inte heller så bra på matte men som du skrev det är lättare att hänga med om man är i rätt takt med de andra och med genomgångarna :)
Va skönt att det gick bra!

Nu blir det mat, svarar på de andra sen ^^
Stor kram Sophie :)

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards