elinelvira

Direktlänk till inlägg 10 september 2010

MORNING

Av Elin - 10 september 2010 08:06

God morgon


Idag är det ju fredag som nog alla vet, det är sjukt hur snabbt veckorna bara rusar förbi! men bara för att det ät fredag så tänker lärarna inte sluta plåga såss, idag ska vi springa spåret på idrotten, det är ju inte så farligt tänker ni säkert men... det är vår första lektion!! se No So och matte, så jag har inte fixat mig bara linserna är isatta, sminket får komma på sen. Men det är så typiskt min klass att få så dåliga sheman ( det är bra vissa dagar)


Ikväll ska jag laga mat, typ varma mackor, så blir det mys för det är bara mamma jag och ena lillebror, de andra ska typ sova över hos mormor och jobba(???) jag vet inte men de ska iaf inte vara hemma ;D


Snart ska jag kila vidare till min kompis så tar vi sällskap de sista 100 meterna till skolan :) men vi börjar 09:10 så jag har tid på mig att vakna upp ordentligt till idrotten :D


Kram Elle

 
 
Malin

Malin

10 september 2010 15:54

Min klass har ganska bra schema :) Fast på fredagar har vi bara en halvtimmes lunch, det är för kort, för oftast hinner vi bara äta och esn gå till klassrummet.. ;)

http://www.jaagmaalin.blogg.se

 
Adina

Adina

10 september 2010 16:24

Börjar ni 09:10!? Orättvist!:) Vi börjar klockan 08:20, fast det är väl olika när vi slutar...:)
Kram

http://www.erikzzonz.blogspot.com

 
Sophie

Sophie

10 september 2010 17:13

Skänt med en liten sovmorgon idag, vi började 08.00 :O haha med naturkunskap :p

Sv: Ja Kate är verkligen vacker! Så söt i Titanic tycker jag :)

Det var en mycket bra ide tycker jag, en liten kändis affär med liknande kläder fast mycket billigare :D Woho va kul det skulle varit!

Jag kan föreställa mig att din dag kändes lång! :( Torsdagarna är min enda korta dag och det är jätteskönt. Det enda negativa är att jag måste vänta tre timmar på en buss, slutar 12 men bussen går 15.00 Tråkigt :/ men morfar har hämtat mig några gånger så det är snällt :D

Ska du hitta på något kul denna fredagen? :D
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards