elinelvira

Direktlänk till inlägg 12 september 2010

Shoppingdagen

Av Elin - 12 september 2010 15:14

hejhej!


Nu är jag hemma från Shoppingturen, jag hittade bara 1 par svarta leggings men jag följde mest med för att umgås inte för att leta kläder :) Men Kaj hittade en jacka, sjalar en tröja mm, för hon skulle shoppa :P och så gjorde vi bort oss på lunchresturangen, så himmla kul! snacka om 2 riktiga blondies^^ Först så stod vi och stirra på menyn hur länge som hellst sen så kommer det roliga :P


Kaj-" Ursäkta, får man plocka ihopp salladen själv? Asså är det som en buffee?

Kille- " öö nää vi gör dem"

Kaj-"aha"


Beställer:


Kaj-" Jag tar en pastasallad med kyckling, får man en gratis dricka till?"

Kille i kassan- " nää det är bara på veckodagarna"

Kaj- "Aha men Elin ska vi dela på en?" (säger ja) " då tar jag en halv dricka! det går väll?" skrattar lite osäkert, betalar  sedan med kort

Kille- " öö hehe javisst, vad tar du?"

Jag- " jag tar samma som henne. Tar ni kontanter?"

kille- uppgivenblick " men det är väll självklart att vi tar kontanter!"

Jag- *skrattar lite* "okej va bra"


sen när vi ska få maten så blir det pinsamt:


kaj- ´" men shit! hämtar han bestick åt oss?"

Jag- " jag vet inte!!"

Kaj- " vänta här! men Elin sitt, sitt!!"

Jag- Står vi bordet lite osäker på vad jag ska göra

Kille- kommer med bestick, Kaj är borta och hämtar glas " jag brukar inte göra det här, men jag gör det för er" ser mig djupt i ögonen.

Jag- håller inne ett asgarv, lyckas lite halvt men får fram ett tack.

Kaj vill veta vad han sa sen när han gått. Vi skrattar så att några bord ser åt vårt håll, det får oss att skratta mer! ^^


haha så himmla kul! ^^ det var mycket roligare då än när man återberättar :P

Men vi hade det super mysigt :)


Nu ska jag ut och springa på tid ( berättar varför senare)


Kramar Elle

 
 
Adina

Adina

12 september 2010 16:40

Haha:D:D

http://www.erikzzonz.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards