elinelvira

Direktlänk till inlägg 12 september 2010

And I see you in Twilight

Av Elin - 12 september 2010 21:49

God natt alla Twilighters, och ni andra också såklart :)


Nu har jag duschat och gjort lite spanska, men hehe bara lite :P men imorgon börjar jag 11 för spanskan är inställd :D yeeey! men vi ska göra massa i aktivitets boken istället -.- så det får jag göra på morgonen då!


Jag hade planerat att se Lost men jag vågar inte så här sent, Audrey sägar att avsnitten jag är i just nu är de läskigaste i hela Lost, hon har så sant! Så det blir nått avsnitt av Friends isrället :D Jag känner mig faktiskt som den 7:de vännen i serien! coolt att man kan känna så  :)


Citatet "And I see you in twiight" sa Lo till Audrey  ungefär så här var det:


Lo- " And i see you in Twilight" ( vi skulle mötas lite senare ikväll)

Audrey- * Andas in och ut snabbt mellan stängda tänder*, ni vet som man gör när man typ härmar en kanin! :)

Lo- " Nej men asså inte så... asså ikväll...men Andrea!!!"


Haha A sa inget men förstörde det ändå, men Lo det blev roligt iallafall :)


Eftersom vi talade om Twilight åvan så tycker jag att detta klipp passar in :)

Det är Bella & jacob, även fast jag är Team Edwars så älskar jag detta klipp och sången är en av mina favoritlåtar sen en väldigt lång tid tillbaka :) Vad tycks?



Hope I see you Tomorrow <3


Kram Elle

 
 
Adina

Adina

12 september 2010 22:35

Bra klipp:D
Börjar du 11?? Vi börjar 08:20 -_-
När jag läste boken Genom dina ögon kändes det som om man var med i boken liksom... kan inte förklara:P
Sv:
Jag går inte på någon sport, är inte direkt någon "sporttjej", du då?
Jodå, det är kul när du berättar:D Du får jobba som en självförtroende fixare sen då:)
Jaha, tack för översättningen av Dawn:D Jag har länge undrat vad breaking dawn betyder, och inte hittat någon bra översättning! Jag har vetat vad New Moon och allt betyder, men inte just det:) Tack!
Godnatt du me

http://www.erikzzonz.blogspot.com

 
Adina

Adina

13 september 2010 19:44

Sv:
Joo, jag hängde med, det va rju riktigt smart:))
Jag hatar att prata inför klassen, men det är för att jag är blyg! Jag är typ världens blygaste...:P
Kram Adina

http://www.erikzzonz.blogspot.com

 
Sophie

Sophie

13 september 2010 20:04

Fins citat tycker jag ^^ och videon var också jättebra, fan videos är så roligt att titta på!

Sv: Avatar måste du nästan se, så fint gjord! Mycket datorgjort men det ser så verkligt ut :o Fantastiskt!

Haha ja det kan an ju göra! Den är ju superfin så varför inte ^^ får ha den på sig när man ska kolla Breaking Dawn då ;D

Haha ^^ ja det är synd att de inte är billigare, men de håller ganska länge så det är bra :) ja så kan det vara ibland, mamma och jag är inte riktigt sånna vi har ganska olika smaker ^^

Tackar, Tackar! :D Va kul! Kan tyvärr inte se hur många som har kommenterat på blogg.se, det är lite synd tycker jag.
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards