elinelvira

Direktlänk till inlägg 18 september 2010

It's amazing how you can speak right to my heart

Av Elin - 18 september 2010 16:02

Shoo!


Nu har jag fixat lite på kajs present, blev ganska nöjd, men jag skulle kunna göra bättre om jag fick mer tid. kan ni gissa vad jag har gjort? :)

Har valt kläder också, ett vitt linne med typ spets och ljusa jeans + en vit kofta :D ska fixa håret och sminket sen (och linserna. jepp glasögonen är på! :D)


jag börjar alltid gråta när jag hör den här låten, den är med I Notthing hill (en av mina favofilmer) fast då sjungs den av Ronan keating, men denna verision är också så fin tycker jag  ♥


"It's amazing
How you can speak
Right to my heart
Without saying a word,
You can light up the dark
Try as I may
I could never explain
What I hear when
You don't say a thing

 

The smile on your face
Lets me know that you need me
There's a truth in your eyes
Saying you'll never leave me
The touch of your hand says
You'll catch me
Whenever I fall
You say it best
When you say nothing at all"


Den absolut vackraste texten någonsin! Täker på gammla tider och på hur lite man visste om framtiden då och hur mycket mindre vi vet om den nu...


Kramar E

 


 
 
Sophie

Sophie

18 september 2010 16:45

Ska du iväg ikväll? :D

Sv: O va kul att dom har sett den, blir lite avundsjuk ^^ haha inte bra att somna, jag har varit nära många gånger på historie lektionen :p läraren är lite seg :(

Skänt att inte behöva bestämma det nu, man behöver tid att fundera :) Haha bra att han kan komma och hjälpa till! Riktigt niceigt med hemma bio :O :D

Ja jag brukar låna lite filmer där, lånade avatar innan jag köpte min dvd, har också lånat the proposal, blood diamond, står i kö på precious tror jag den heter ^^ Och massvis med böcker ^^

Svarar på de två andra kommentarerna sen :)
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

 
Sophie

Sophie

19 september 2010 09:43

Den låten är superfin :) va vad det i presenten? ^^

Sv: Åå tack, låten passar precis in på de sista åren i högstadiet. det var jobbigt att skiljas från sin klass, många av dem hade jag till och med gått på dagis med :/ så det är en lång tid.

Precis så ska man tänka, tycker man dte är kul ska man sjunga iaf för det gör en lycklig! :D

Hihi ja disco är kul ^^ de är så söta, en gång hade vi halloween disco så alla kom tklädda ^^ sen delade vi ut pris för bästa maskerad kläder :)

Tack det betydre verkligen så mycket för mig, har aldrig trott på mig själv när det gäller att sjunga. så tack det betyder guld för mig! :D
Du är ingen medelmåtta ¨jag tror att du är en fantastisk vän och person och det betyder mer än att kunna spela fotboll bra ;D
Kram Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards