elinelvira

Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

The Sky Is The Limit

Av Elin - 15 mars 2011 21:18

Go kväll på er!


Jag sökte runt lite på Youtube och hamnade såklart bland massa Taylor Swift videos (höhö) jag måste bara berätta för er alla vilken underbar människa hon är. Hon väljer tex ut personerna till sina musikvideos för att hon vill att hon ska känna samhörighet till dem. Sångerna handlar ju faktiskt om hennes privatliv! Hon hade en 13 timmars lång meet and greet med sina fans, vilken annna kändis har haft det?? Hon är jordnära och ambitiös. Hon skriver sina egna låtar och sände in demos till skivbolagen när hon var bara 11 år gammal. Taylor är alltid sig själv och vågar bjuda på sig.När hon vinner priser på olika awards så dansar hon alltid av lycka och börjar gråta av tacksamhet! Nu när tsunamin förstörde Japan skänkte hon 18 miljoner dollar!!!! Detta är inte första gången hon donerar pengar till katastrofdrabbade områden. När en orkan drabbade Nashville skänkte hon pengar och Haitaikatastrofen lika så. Där satt hon även i timmar och tog emot samtal. Snacka om generös tjej! Hon är ett bra exempel på att hur mycket motvind du än får så ska du fortsätta kämpa, det är bara att sätta på dig lite varmare kläder! Taylor är verkligen min förebild ♥


En sådan fin människa, det är helt galet! Hon färkänar all framgång!


haha är på skrivhumör idag! :D


Kram Elle

 
 
Adina

Adina

16 mars 2011 16:08

Jaaa, hon är *veerkligeen* helt otrolig! Allvarligt, hon borde vinna pris för finaste människan på jorden!
Haha, jag är så stolt över henne och allt hon gör!;P<3
Sv:
Haha, tack att du solade lite extra till mig - jag känner av att jag har blivit brunarexD Haha! Nejdå, men faktiskt så har jag fått lite färg efter att ha åkt slalom tre dagar:)

Haha, men Taylor Swift låtar är bra ju - klart att man har massa sådana i sin mobil!;P

Jaaa, Afrodite är jättecool!;P Och så rolig! Som när hon kallar nunnor för pingvinerxD Gillar henne:)
Ja, Darius gillar jag jättemycket också, han är så trygg! Men Stevie Rae känner jag inte så speciellt för...
Jag försår inte varför du hatar Zoey och kan bara skumma igenom styckena om bara henne! Hon är ju snäll ju:) Fast jag kan säga att jag blir helt...(har inte rätt ord) när hon tänker att det kan vara synd om Kalona och så, jag *HATAR* Kalona av hela mitt hjärta! Och jag *ÄLSKAR* James Stark av hela mitt hjärta!<333;)
O förresten, Erik är en hatvärd skitstövel!;)

Hm...du skrev att du tänkte läsa någon bok på eng för att få veta vad som händer...hehe, vilken menar du?;P

Ja, förut var det mycket HSM...Men inte nu längre, var faktiskt rätt länge sedan jag såg filmerna!
Men det man ska vara besatt av är Tay, och så Twilight då...

Usch, jag hatar att Erik Saade vann! Han är sååå dååååliig!! Vi kommer inte ta oss lång i Eurovision! Vad tyckte du? Att han är snygg?;P Haha! Han är ful han:)
Kraam

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Malin

Malin

16 mars 2011 17:31

Hej!
Jaa, ååh underbaraste Tay! Hon är bäst! <3 :D

sv: Jag har godislov, så jag äter åtminstone (åtminstonde? undrar hur det stavas^^) inte något godis! Men vääldigt mycket annat, tillexempel kakor och bullar, typ varje kväll... :/

Haha, jaa egentligen är det ganska mycket ^^ Som på svenskan, vi har skrivit noveller, och jag var helt förstörd för att det stod "bar" istället för "var" på ett ställe - men då sa vår lärare typ "Du har ETT stavfel i din novell!?" och då insåg jag att det inte är så mycket (de flesta har nog fler^^).
Men vad tråkigt att inte ha varit utanför Sverige! haha, jag är heelt resgalen nu - på matten satt jag och tjatade på en kompis om att jag MÅSTE åka till Frankrike snart, och hon typ "Men du SKA ju iaf åka nånstans (Israel), jag ska inte åka utomlands alls!"
haham jag har faktiskt varit i Kanada - det gick en bro över från USA till Kanada precis vid Niagarafallen, så där gick vi över ^^ haha, alltså var jag i Kanada i typ 20 minuter ^^P
Ja, åååh Maldiverna! Vad underbart! :D Dit vill jag oxå åka! :)

Uuuuh vad läskigt! Jag skulle få panik om en tsunamivarning startade, även om den var väldigt långt bort!
Och tänk om Tay hade varit i Japan! Hon var ju där precis innan! Vissa av människorna som såg henne då kanske är döda nu oxå... Usch, det är så hemskt! :(

Joo, Fångad var ju jättebra! Okej, lite långtråkig ett tag kanske, men sedan blev jag nästan oxå kär i han, Ty eller vad han hette ^^
Jagvet, han var knäpp, men ... den var så bra iaf! Sååå sorglig! :D

Åh, lycka till på nationella då! ;) Jag har bara små (jättesmå, mera som förhör) just nu, och jättelångt kvar till nationella!

Vad bra att du hade det bra i Thailand! ;)
Ja, jag har oxå haft det bra på lovet! Sälenläger är det bästa som finns! :D

Längst bak i boken jag läste fanns det typ "Tusen gånger starkare - film-manus", där det var vissa scener med - hade det varit så hela boken hade det varit mycket roligare!
Jaa, svenska filmer är dåliga! Fast jag såg Arn idag på SOn, den var faktiskt ganska bra! Soorglig! :D

Kramar Malin

http://www.jaagmaalin.blogg.se

 
Ingen bild

Audrey

16 mars 2011 20:30

:´)

 
Sofie

Sofie

19 mars 2011 09:10

Hon är verkligen en fin tjej! Man blir ås glad om när man läser att endel gör så fina saker för andra, det gillar jag! :D

Sv: Hehe det blev 13 filmer iår, väldigt många! ^^ Det blev bland annat Spork, Son of Babylon, My Brothers, Ways to Live forever, Jag saknar dig, Winters Bone, Run sister Run, Boy, Lou mm :) INte så kända filmer men endel blir nog mer uppmärksammade sen :)

Härligt med lite vårsol! Här snöade det igen :P men idag skiner solen så jag tror det blir fint igen :D

Oj vad jag fick i födelsedagspresent, det ena var ju resan från mormor och sen fick jag bambukorgar som jag hade önskat mig och ett halsband och en guldberlock. Pengar har jag också fått men vi har inte haft släktkalas ännu så det kommer nog lite mer saker sen :)

Haha ja att åka listan kan bli lång! :)
Ska du göra nåt kul i helgen? :)
Kra,mar Sofie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards