elinelvira

Direktlänk till inlägg 13 april 2011

Always Makes Me Cry

Av Elin - 13 april 2011 21:31

Hejsan!


Idag började Frida med sin dans, sorry men försökte att inte skratta åt de andra men det var svårt emellanåt! haha! Sen Engelska Nationella, måste jag ens säga att det gick långt bort åt skogen?? Sen fixade vi oss inför spexfotot, så himmla kul! Men jag kan säga att jag ät trött på allt som har med spetts och lockar och rosa och hårspray att göra! Är inte så tjejig som jag kanske ser ut att vara ;) Så har duschat och nu är mitt hår rakt och mina kinder är inte puderrosa längre, me loove! Ska läsa om Patch tha badboy/ my secret boyfriend nu ;) Sorry för att vara seg med svar på kommentarer men det är snart helg då ska jag svara på alla! :D


Asså har hafft denna låt i huvudet heeela dagen! På nationella satt jag och sjöng i mitt huvud!!! assååå... Denna text just makes sence. Om man säger att man älskar någon, varför går man iväg då? Jag börjar alltid gråta till denna låt :')



Kram Elle

 
 
Malin

Malin

14 april 2011 16:46

Äntligen: heej!

Jahaa, då förstår jag! haha, jaa det är nog roligare att praoa med barn, än med böcker ^^

Okej :) haha, min ENDA kamera är mycket sämre än Adinas kompaktkamera, så jag BEHÖVER verkligen en ny! Dessutom funkar det inte att sätta igång min ibland - vet inte varför - och så står det typ "Lens Error" och en miljon siffror ibland "/
Men jag har ju snart råd med en systemkamera! har sparat 4500 nu :)

haha, jaa det förstår jag! MVG är ju superbra! :D

ojdå, förlåt! Men tänk på alla fina minnen ni har, så kanske det blir lättare..? huuh I don't know what to say! Men jag tror att det kommer bli bra tillslut iaf ;)
Ååh, ni får ha bal!!!!!! haha, när jag tänker på det blir jag helt typ "ååh, jag vill oxå! det verkar så kul!!!" två år kvar..! lääängtar! :P fast inte att dansa, iaf inte med någon kille^^

Kraam Malin

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Adina

Adina

14 april 2011 20:38

Åh ja, Last kiss är sorglig! Och när Tay sjunger låter det som om hon darrar på andetagen, då blir den ännu sorgligare! Såå fin!<13

http://www.erikzzonz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards