elinelvira

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Balklänning??

Av Elin - 18 april 2011 11:08

God morgon.


Jag vaknade imorse av en mardröm, inte så nice kanske... Sen har jag ätit frukost och kollat balklänning, nu är jag nere på 2 st. En svart och en rosa (men som tydligen är mer chanpange färgad i verkligheten) och jag kan verkligen inte välja. Jag har dock tänkt på detta mycket och jag tror att jag gillar den svarta liiiite mer. Men det är så svårt. Vad tycker ni??


Asså det är så svårt!! Det gråa på den svarta är massor av pärlor och på den ljusa är det vanlig strass...


Kram E     

 
 
Ingen bild

frida

18 april 2011 11:20

rent spontant skulle jag säga den rosa, men när jag har tittat på den svarta en stund så inser jag att den är den som är elinigast!! Tror också att det är den svarta som du skulle känna dig coolast/bekvämast i! Och ja, den är snyggast! TA DEN SVARTA! Eller asså...du ska ju bestämma själv ofc<3! men nu vet du vad jag tycker!

 
Erika

Erika

18 april 2011 15:15

Kjempefine! Ta den til høyre :)

http://comiat.blogg.no

 
Adina

Adina

18 april 2011 19:11

Oj, vad svårt! Men jag tycker nog att du ska ta den svarta, du verkar ju gilla den lite mer - och den är jättefin!!

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Sofie

Sofie

18 april 2011 19:38

Båda är sagolika! Blir så avundsjuk, vill också gå på bal :) Kan verkligen inte bestämma mig vilken som är finast för de är båda så fina på olika sätt :D Vart har du hittat dom?

Jodå det går frammåt med vårt projekt, efter lovet ska vi gå runt till en massa företag för att se om de skulle vilja sponsra arbetet :) Sen ska vi försöka sälja fika och åka runt på olika ställen och sälja smycken vi har gjort :) Får hoppas att företagen skulle kunna sponsra! Jag gjorde en ny design på projektbloggen, du får gärna säga vad du tyckte om den :) projecttsunami.blogg.se.

Kramar Sofie



http://mytwilight.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

18 april 2011 20:34

Tror ditt vackra bruna hår skulle bli jätte fint med den rosa klännigen. Båda var fina men tror de blir snyggare konstraster mellan hår och klänning med den rosa :)

http://annahoj.blogg.se

 
Malin

Malin

18 april 2011 20:35

Åh, båda är jättefina! Jag skulle nog ha tagit den ljusa, det är mera "jag", men Frida tyckte ju däruppe att det var den svarta som var "elinigast"... hmm, svårt! :P

sv: Det är nog en kotte på bilden, tror jag :) haha, jag bara fotade lite allt möjligt, men någon groda tror jag inte att jag fotade ^^

Jag har inga speciella minnen från London, förutom att vi satt och åt pizza utanför en park som precis stängt, och då kom någon och trodde att vi var fattiga och gav oss typ 5 pund, hahaha :P Och en vägg av regn som kom emot oss så vi fick springa in i en trappuppgång! :P haha
Jag vill bo i ... Sverige! :P haha, men annars typ USA, för det är så VARMT, och NÄRA TAYLOR SWIFT! :P :D haha, men jag älskar hur de uttalar allt! :D Englands accent, eller vad det nu heter, är så ... jag vet inte, typ konstig ^^ haha

haha, inte ta droger, Elin! :P Jag glömmer alltid/orkar aldrig ta mina ögondroppar och/eller tabletter mot pollen, så det får vara som det är ^^ Men jag är inte såå allergisk heller - jag har knappt märkt något alls nu.

haha, hur sjunger en spade? :O :P Ja, det ska jag hälsa :)

Jaa, vi har en inglasad altan :) Tänk vad bra att det är påsklov nu, och inte för några veckor sedan - då hade vi behövt gå i skolan nu, när det nästan är sommar!

Okej :) Var Letters to Juliet sorglig? haha, det är det viktigaste i filmer! :P nästan, iallafall :P haha

Påskliljor!!?!? Jaa, du bor väl liite längre söderut i Sverige än jag, men det känns som att påskliljor inte kommer förrän ... påsken! :P haha, de kan komma i helgen, då! :P

Njaa... Det tar en timme att åka till sommarstugan, så det ligger väl ganska nära oss :)

Okej :) Jag har varit med Adina o Johanna, börjat sy en klänning som vi ska ha när vi gör en musikvideo till "Haunted", och hade sönder symaskinen ^^ haha

Kram

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Malin

Malin

18 april 2011 20:36

förresten, vart fixade du bilden? :) nu när scrapblog är nedlagt, tänkte jag ;)
Kram

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Ingen bild

Audrey

19 april 2011 09:47

jag tycker som johanna :-) fast själv gillar jag ju svart men den rosa e eligantare lixom...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards