elinelvira

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

The Last Day

Av Elin - 25 april 2011 11:29

God morgon på er!


Vaknade av att mami väckte mig, tack för den! Idag ska jag bara njuta av den sista dagen av lovet. Tänk hela påsklovet är förbi, nästa lov är sommarlovet. Är liksom klyven inför det, såklart längtar jag men sammtidigt inte. Usch! Somsagt ska jag njuta och det menas med att läsa ute i solen, det ska ju bli den varmaste dagen hitills!! Borde springa men jag tror inte jag pallar det, får bli på Onsdag, det ska bli min "säkra springdag". Hade tänkt springa 3 gånger i veckan och Onsdagar är den fasta dagen, de andra är när jag får tid. Men det ska bli 3 gånger iaf. Plus situps och rygglyft. Varför inte armhövningar tänker kanske ni?? Jo, jag kommer aldrig kunna göra armhövningar så jag pallar inte ens försöka längre, jag har världens tanigaste armar!! haha!


Förra sommaren i Danmark. Ååh sommarlooov.....


Kraam Elin

 
 
Sofie

Sofie

26 april 2011 19:23

Haha jag har också så klena armar ^^ haha har också slutata försöka med armhävningar men jag kunde nästan göra 7 fejk ett tag när jag försökte :P Haha!

Sv: ÅÅÅ jag vet det är såå spännande! Vill se BD nuu, längtar efter en trailer! :)

Aha har hört andra som tycker likadant om Red Riding Hood, gillar Amanda och så tänkte jag att det kunde vara spänannde att se en ny film av Catherine. Kanske var lite jobbigt att den var osammanhängande :S Haha dösnygga killar gillar vi! :D FÅr se om vi ser den i helgen ^^

Secret Life of bees är en bok av Sue Monk men det är också en film med Dakota Fanning, Queen Latifa och Alicia Keys :D Den är fin och det är samma tidsepok som The Help tror jag :D Har inte läst boken men filmen har jag sett ;) Skrev en recension på den gör längesen: http://mytwilight.bloggagratis.se/2009/08/15/1907644-secret-life-of-bees-filmrecension/

Haha du har många böcker att läsa då :P
Kraam Sofie

http://mytwilight.bloggagratis.se

 
Adina

Adina

28 april 2011 17:01

Jag vill gärna ha sommarlov - men jag vill ändå inte, för sedan börjar jag i 8:an!!

Svar;
Haha - man ska läsa fortsättningarna ju! Feber är jättebra!:)

Haha, jag ligger också efter i bild;P Alla andra gör allt så snabbt!
Lycka till med dina 3 saker att göra på bilden då!:)


Ohhh! Är Patch en svikare!!!??? Varför dåååååå?????;)))

Vanessa Hudgens sjunger ganska bra, tycker jag:) Men om man vill lyssna på henne går det inte så bra - för låtarna som hon sjunger är usla!
Jaa, HSM's handling är inte så bra... Men filmerna för med sig minnen!:)

Haha; ha så kul att färga dina ögonbryn då!;P
Kram

http://erikzzon.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards