elinelvira

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Elin - 15 februari 2011 22:54

Hejhopp :D


Idag har det varit idrottsdag och det blev kaaallt!! Mina tår var helt köldskadade! Sen gick jag hem och kollade igenom mitt bildarkiv på datan istället för att plugga, ojdå... Men har panik över allt just nu så jag är helt vimsig och glömmer saker och aa helt lost! Men efter ett tag tog jag mitt förnuft till fånga och satte mig med SOn. Han till Ryska revolutionen sen skulle jag med mamma på yoga. Sen valde jag gymnasium!!!!! Har skrivigt ut och ska bara skriva på hos Syon på torsdag sen så har jag valt! Waaa crazy! Nu ska jag sova för jag är trött! hehe... det märks kanske på texten ^^ Men det ända jag vill just nu är att få dejta min kudde....



Kram Elin



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards