elinelvira

Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

Breaking Dawn Part 2 Logga

Av Elin - 11 februari 2012 19:48



Jag dog lite. Eller mycket. Helt plötsligt är Twiharden som man trodde var borta tillbaka!! Kärlek. 

 

Hahah lästa om inlägget från igår. Åh. Herre. säger jag bara. hahah


Kraam 












 
 
Malin

Malin

11 februari 2012 21:24

waaaawaaaaaawaaaaaawaaaaaawaaaaaa ååh vad kul det kommer bli att se tvåan!!!! :D :D :D :D :D Då ser inte Bella lika läskig ut längre, eftersom att hon är vampyr :D haha :P

sv: haha, tack! Tyckte inte det blev så bra, men bättre än det var innan ;) haha, jaa, vitt är bra! Det kan liksom inte bli fel! Jag ska måla mitt rum vitt någon gång, och skaffa/måla om min till en vit bokhylla, och ha det lite vitare och mindre färg-rörigt i rummet. För det är väldigt fullt av omatchande färger, och det är inte så snyggt. :P

jaa, den verkar bra, den runda grejsimojsen mar har till att göra en donut. Fast kanske svårare ... jag fattar i alla fall inte hur man använder den ;P

jaa, det är verkligen kul att göra collage, så kan man liksom se alla bilder samtidigt, inte bara en, så man får många fina minnen samtidigt typ :P

Gillar? Jag ÄLSKAR PLL! ;D Jaa, alltså det är synd om Melissa (fast mer om Spencer, för Melissa trodde ju att det var hon som smsat med henne, och låtsats vara Ian. Fast det är synd om Melissa då också. Jaaa. Jag vet inte vem det är mest synd om. Jo Spencer, för hennes föräldrar gillar inte henne. Nästan. Men jaa, de tror henne aldrig typ.)
Jag ska se 2x10 eller 11 nästa, waaaa vad kul!!! :D :D :D Men jag kan inte prata med Adina och Johanna om det längre, för de ser ju på tvn och de är bara på 9 eller nåt. :P
Kicki tycker att Hanna och Jason ska bli tillsammans för att hon tycker synd om Jason (men jag tror inte ett ord av vad han säger! Någonsin!) och att hon inte gillar Hanna, eller något sådant, hörde inte riktigt vad hon sa (för jag frågade nyss :P). SÅÅ FEEEEEL PAR! uschuschuschusch Jason är äcklig, för han förstör ju för Ezria, världens perfektaste par. och sedan att han fotar Aria oxå (och kysser henne, blääääää!!!!!) (visst har du sett det här avsnittet?? tänk om du inte har det! då dör jag för att jag avslöjade det! Jo, du hade sett det. (jag kollade om du bloggat om det :P) vilken tur!)

oj, nu måste jag sluta! Kram!

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Ingen bild

marre

12 februari 2012 21:35

åh herre... tönt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards