elinelvira

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Elin - 26 maj 2012 14:58

10 FAVORITER
Färg: VIT!
Mat: Tacos & allt som går att grillaaaa

Band: Öh vet inte..
Film: The proposal, Stolthet och fördom (den från 1995)

Bok: Twilight sagan, Pretty Little Liars, Min bästa väns dotter

Sport: Simma och springa

Årstid: Dum fråga!

Veckodag: Lördag
Glassmak: Vanilj FTW!

Tid på dygnet: Sisådär 23:00 nånting...

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Glad, snurrig, trött och hysteeeeriskt hungrig
Smak: Jag inbillar mig smaken av mitt forna minttuggummi
Kläder: Bikini och favolinnet över

Bakgrund: Pappa på uppfarten som fixar med takboxen

Nagellack: korall
Tid: 15:11

Omgivning: Mitt älskade rum
Irritationsobjekt: Ingen annan än mig själv faktiskt!


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Asså typ nää eller...

Brutit mot lagen: Jaaa! haha
Blivit arresterad: Nej, det fattas väl bara.
Badat naken: Japp
Varit med på tv: Jotack
Kysst någon du inte känner: men lol hahaha!


 


PERSONER
Du kan berätta allt för:
Yada, Glenni, Zoo & Fridfrizz
Du tycker om: Det finns ett par stycken fina.

Du inte gillar: Folk som dömer andra på fördomar.


2 VAL
Kaffe eller te: Te!

Vår eller höst: vår!


1 ÖNSKAN
Att jag ska orka släpa mig upp och städa upp i mitt rum




Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards