elinelvira

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Elin - 16 februari 2013 21:34

Hej vänner!


Jag har inte dött. Bara haft lite mycket planerat. Jag är fortfarande helt omtumlad. Försöker förstå att de senaste dagarna varit på riktigt. I torsdags var det ju alla ♥ dag, haha typ första gången inte totalt forever alone. Nej men fick en fin ros och åt en god middag, är så stolt att jag måste medela er, att jag släckte lampan innan 12 också. INNAN 12? JAG? You bet! Ta det lungt, jag blev också förvånad. Sen igår hade vi ingen Sam-lektion så slutade halv 12, jag och Soppi åkte hem till mig och köpte gottis på vägen och såg först Once upon a song och 2 Lost avsnitt. Sen kom Audrey och Kajzor. Åt alldeles för mycket choklad och dipp, haha på riktigt! Pratade och myste. Kajsost sov kvar men båda var nog väldigt utmattade så somnade rätt tidigt till en film (känner att jag inte vill delge vilken hahaha) Eftersom jag beskrivit 2 dagar redan så repcapar vi dagen i stora snabba drag. Here we go! Morgonen började med mys, massa TV, mackfrukost och mer TV. Resten av dagen har berikats med mat, en varm dusch, telefonsamtal med gosi och Pretty Little Liars-podcasts. Dessutom har jag film mys planerat eftersom vissa nyheter fått mig lite ledsen. Blir anatgligen först PLL, sen lite mysig film innan jag spelar lite dator. Senaste PLL var EPIC, de vill antagligen att vi ska sluta kolla på serien för vad helsike håller manusförfattarna på med? Vi ska nog överleva fram tills nästa Pretty Little Liars-avsnittet kommer, och jag är så taggad att jag kan dö! Aaaariiiiiiiiia and Eeeeeezraaaaaaaaaaaaaa! ♥



den här bilden är inofficiellt döpt till "Sensuell bild 2012". Japp



Kraam

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards