elinelvira

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Elin - 5 februari 2013 23:33


Okej: det är inte MÄNSKLIGT att vara såhär trött. Framförallt är det fruktansvärt tråkigt att vara trött hela tiden. Men, hör och häpna, jag har PLUGGAT! WOOHOOO!!!! Applåd till Elin! Därför tänker jag nu spendera kvällen med någon serie, Vänner tror jag det blir. Det var rätt länge sen nu. Hela 26 timmar. DAMN. Kvällen har jag myst på bra, messat runt, ätigt för mycket frukt och hemmagjord vanilj kesella (Det var fett mums) men nu har jag ont i magen för jag ätigt för mycket. Kan man bli tjock på frukt? Frågade just min bästa vän Google och det kan man tydligen om man överdoserar intaget frukt, annars inte. Så nu vet ni. Jag har ätit 4 frukter idag.... en banan, 2 clementiner och en kiwi. Om jag blir fet så är det fett värt mähähähhä #fruktismyboyfriend. Borde öva på svenskan mer men övar nog lite imorgonbitti. Fick även tillbaka mitt Samhällskunskaps prov på lag och rätt, kirrade ett A. NICE.


Måndag: Kom inte ihåg vad jag skulle gjort...

Tisdag: PRETTY LITTLE LIARS DAY. Plugga svenska.

Onsdag: Ha svenska redovisning. Plugga matte med Michael, kanske svenska oxå. SE PLL?

Torsdag: Plugga svenska och matte snabbis, vara med Soppi och mysa♥
Fredag: Ledig ♥ mysis på kvällen sen med.

Lördag: MELODIFESTIVALEN DELTÄVLING 2, sen typ leka med nån?
Söndag: Plugga så ögonen gråter....





Aja nu har jag vräkt i mig den sista frukten och somnar när som helst. Sov Gott.


Kraam




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards