elinelvira

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Elin - 5 april 2013 13:47


Jag ber om ursäkt för min oförmåga att använda grammatiskt korrekta meningar samt min förmåga att sätta in ord i meningar där de inte hör hemma. Måste ha varit ordentligt trött under 90% av alla skrivna inlägg den senaste veckan. Hmm. Kära vänner, vad har hänt idag? Tog ett tag innan jag vaknade till imorse, men en lite små mysig morgon var det allt. Hade dock svårt att sova, förkylda (otroligt viktigt att veta att han inte snarkar annars, eller hur Gabbi?) Gabbe snarkade i mitt öra halva natten och jag svettades som en beacon andra halvan. Men måste berätta en sak, det är en bidragande orsak till varför jag inte kunde sommna inatt. Alright, klockan är typ halv 3 på morgonen och jag skulle just sommna och när jag helt plötsligt nästan satte mig upp och jag ville bara skrika rätt ut! Eftersom jag blev slagen av insikten att jag upptäckt den ultimata sanningen om universum; TELETUBBIES HETER TELETUBBIES FÖR ATT DE HAR EN TV (TELEVISION) I SINA MAGAR! Hur sjukt? Såhäääääär sjukt. Hahaha, Elin, varför det inte finns plats för djupare tankegångar i ditt lilla huvud har vi svaret på nu. Anyway, borde kanske klä på mig nu och fixa mig en aning. Får Danska gäster över helgen snart plus att det är nått slags partaj ikväll. Blir cozy.




Oh Sommar! Sen vill jag bara påpeka att Elin har ju rätt så perfekta tänder (Menar migsjälv såklart daa?) Hahah.



Kram
























 

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards