elinelvira

Alla inlägg den 20 april 2013

Av Elin - 20 april 2013 16:17

Och... SOLDEBUT! Barabam!


Fy tusan vilket härligt väder! 13 grader i skuggan och cirkus 20 i solen. Mysig frukost med Gabbi, timmar i solen, en härlig dusch och snart god middag och partaj på det. Underbara, älskade lördag. Tack Sverige! Igår somnade jag framför Bridget Jones dagbok  i Gabbes famn. Heheheh ett kilo sömntuta var det här! Men en mysig morgon blev det iaf. Vaknade till SOOOOLSKEN! Det gjorde min dag. På riktigt så himla himla lycklig! Att vakna till solsken måste vara bland det bästa som finns. Bara för att solen kittlar mig i ögonen idag blir jag på ett så galet bra humör! Det är ganska intressant det här med vad vädret kan göra. Denna vecka har jag proppat i mig sjukligt mycket onyttigheter. Fy och skärpning! Och inte tala om igår! Dagen då Elin gick upp 20 kilo. Minst. Meeeen snart är det spring väder, vårt spår är snart torkat. Wiihuuiiie! Nej borde verkligen börja klä på mig och sätta på mig ett ansikte. På tal om det så är min mascara snart slut... åh alla dessa utgifter. le sigh. Fast lika gla' för det är jag men gladast är nog räven heeeej, huuuum, vår sång är dum den är ju ingentiiiiiiing vad gör det om hundra år när alltiiiiiing kommer kriiiiiing? Ja, idag är jag glad!




Unagi is not something you are! It's something you have!


Jag älskar älskar älskar Jennifer Aniston OCH Ellen ♥


Kraam


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards