elinelvira

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Elin - 10 augusti 2013 12:00


 

Det är faktiskt inte klokt hur magisk den där låten fortfarande är. Jag vet inte hur många gånger i vintras jag promenerade till bussen, iskalla och mörka mornar, med Treacherous i öronen. Högre och högre volym och jag visste inte om jag ville skratta, gråta eller skrika. Älskar Treacherous. Two headlights shine through the sleepless night and I will get you, get you alone, your name has echoed through my mind and I just think you should, think you should know, that nothing safe is worth the drive and I'll follow you, follow you home... this slope is treacherous, this daydream is dangerous, this slope is treacherous, and I, I, I... like it.


 

Aja, vad gör jag nu må tro? Solar, badar dricker goda drinkar? I don't knooow förhoppningsvis är det nått bra.





Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards