elinelvira

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Elin - 7 april 2014 22:17




Har slutat gråta nu så ska undanhålla mina tankar med en film. Ska bara svsluta svenskan, men mina ögon är som två röda golfbollar sattäääh. I alla fall, länge sedan jag såg en film jag inte redan sett. Ja, jag är en såndär som kan se om filmer sjuttiotolv gånger haha. Tröttnar aldrig. Tycker denna verkar lite mysig och gillar alla skådespelarna. Puss







Av Elin - 7 april 2014 21:11


Jag har ju en blogg också... Det har varit tyst här några dagar eftersom min fina pojkvän kom upp från Schweiz över helgen. Det har helt enkelt inte funnits tid för annat än att gosa, precis som en helg bör spenderas. Höhö har typ bara pratat med 6 personer denna helg, och 4 är ifrån min familj men äsch haha. Vi har faktiskt inte gjort något speciellt förutom att se på film, gosa, skratta, åkte bil mellan våra hus och pussats. Åh hur kunde dagarna gå så fort? HUR? Förstår ej. De 35 dagarna jag väntade på att han skulle komma hem gick hur långasmt som hellst.... I lördags när han gjorde högskoleprovet hann jag och mamma förvisserligen fixa mina inbjudningskort till studentmotagningen. De kommer att bli så fina! Bara 59 dagar kvar gott folk. Hääärdaaa. Att vi har påsklov i 11 dagar är dock väldigt trevligt, ska i princip sova hela lovet hade jag tänkt. Om det är fint väder så kan man ju avancera och sova i en solstol på baksidan. Hahah. Nä, borde plugga allt jag ligger efter i efter denna pluggfria helg. Har inte ens rört min spanska... woopsi. Är snart klar med svenskan som ska vara inne idag så det tar sig. Ska försöka vara duktig fram tills att jag får lov på fredag. Det blir även lite Skype med älsklingen vid 11, då hade jag tänkt vara klar med svenskan.



Det blir en liten nedräkning till allt skojigt som händer fram till sommaren.

- 4 dagar till Påsklov

- 17 dagar till Kajsa's skiva

- 23 dagar till Mösspåtagning

- 51 dagar till Sara's skiva

- 56 dagar till sista Engelska lektionen!!!

- 58 dagar till Gabbe kommer hem / fångarna på UBG

- 59 dagar till STUDENTEN

- 64 dagar till Pretty Little Liars säsong 5

- 67 dagar till Magaluf med mitt hjärta



VARFÖR ÄR ALLT KUL SÅ LÅNGT BORT FÖR??? Uhuh. När vi haft mösspåtagning så lovar jag att sluta vara grinig. För då är det sista april och bara maj kvar innan studenten!


 

Från i vintras med Gabbe / Elins utspring förra året



Två stunder jag längtar otroligt mycket till nu i sommar.








Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards