elinelvira

Alla inlägg den 15 april 2014

Av Elin - 15 april 2014 21:41


Hej Bloggisen. Idag har varit en ganska så jobbig dag mentalt, så jag skulle kunna skriva ett helt inlägg om hur jag satt på bussen idag och grät medans Taylor Swift sjöng "Last Kiss"  i mina öron. MEN, det tänker jag inte. Det har varit så mycket dålig energi från min sida sistånde så let's talk about hur irriterad jag är på Nelly.com istället. Haha. Asså, jag beställde hem en bikini och ett par trosor från deras rea och idag fick jag hem det. Bara det att bikinitoppen fattades och såklart tänkte jag att de glömt packa ned den. MEN så var inte fallet. De hade tydligen fel på lagersaldon och den var slut även fast den var på hemsidan. "Jaha, men nice att jag har ett par bikinitrosor som inte går att matcha med något annat" var liksom det enda jag kunde tänka på. Så nu måste jag leta reda på en bikiniöverdel som passar till den halvan jag köpt. Så typiskt Nelly. Har aldrig haft sådanna problem med någon annan sida, och den här är ändå svensk. Har beställt från USA och Australien och grejer men det har aldrig varit några problem. Även är jag mer nervös när jag beställer ifrån sådanna sidor, hm borde nog sluta med att vara det. Ajaa, tror jag har hittat en överdel jag vill ha. Har förövrigt läst nästan hela dagen, vill bli klar med Fifty Shades triologin. Inte för att den inte är bra, tvärtom, jag kan inte sova om nätterna för att jag måste läsa. Haha. Men har hunnit prata med min älskling idag också. Blev en suris på honom även fast jag egentligen blev arg över något som han inte alls har med saken att göra. Standard haha. Förlåt igen älskling. Eller aa jag sa aldrig förlåt, så bara förlåt. Nu blir det mer läsande. Puss



Untitled



Vackraste texten som alltid får en att minnas det man trodde man glömt.



xx







Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards