elinelvira

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2014

I Want To Lay You Down In A Bed Of Roses

Av Elin - 5 augusti 2014 10:47


   


Fjäderholmarna förra sommaren


Suck och stön. Igår spenderade jag någon timme åt att fixa med massa biler till den andra bloggisen och så märker jag att jag inte kan logga in. Liksom det går inte. Och jag vet att min melj blev "kapad" (det låter fett coolt haha) för ungefär en vecka sedan så jag var tvungen att byta vilket bara det är sjukt jobbigt. Men då måste jag ju byta mejl på alla mina sociala medier och bloggar och bank osv. Vilket är ÄNNU jobbigare haha. Så jag har inte hunnit byta på blogg.se och tydligen har någon bytt mitt lösenord nu... Aghjåpswgmj!!! Så känner jag mig just nu. Riktigt Aghjåpswgmj. Men Gabbe håller på och säger att det löser sig, dock är deras suport rätt sega och jag fattar ingenting. Så uppdateringen får vänta. Uppdatering: ALLT ÄR BRA NU.


Iallafall så åkte jag hem till Gabbe igår där han lagade middag till mig med tända ljus och grejer ♥ Så blev det massor av mys på det. Så bra kväll! Var tvungen att gå upp tidigt och få skjuts hem för ska vara barnvakt åt Callebebis idag. Nej han är bara inte 11 år haha. Men vi ska träffas igen senare idag men Kajsa kanske kommer över nu på dagen. Puss.




 
 
Sofie

Sofie

13 augusti 2014 22:36

Heeej :) Kunde inte hitta din gamla blogg helt plötsligt, Va jobbigt att bli hackad så :(
Ser mysigt ut på bilden!! :)

Tycker att den var bra gjord!! Ni måste lagt mycket tid ppå den :o Ni gjorde ju mycket grejer :) Jag lärde mig mycket av filmen :D Kul när man kan känna att an gör något bra men såklart alltid skönt när det är färdigt :)

Ja det var tråkigt :/ Men nu ska jag börja på Peace and development studies istället, det känns spännande så jag hoppas det passar mig bättre :)
Vad ska du hitta på nu i höst?

Ja verkligen! Studenten gick så snabbt :p Skulle vilja göra om den dagen igen och igen ^^ Va skönt att ha ett riktigt sommarlov och bara göra sånt man tycker är roligt. Var ni på Mallorca? :)

Jag har mest jobbat men fick lite mer än två veckors semester så då bilade familjen i Europa! :) Det var riktigt roligt :D
Kramar

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards