elinelvira

Direktlänk till inlägg 10 mars 2015

Now I'm falling for you I hope you're falling for me

Av Elin - 10 mars 2015 11:59



 
" They say you lose the spark in time well that's not true
I still get butterflies whenever I see you
I'm so relieved that you fell just as hard as me
Together we'll keep falling, and in love we'll always be "


Asså detta är så fruktansvärt bra. Såg honom för 3 år sedan i Konserthuset som förband för Tyler Ward. Men denna snubbe var cirka 10 gånger bättre. Kommer ihåg att han var hur mysig och rolig som helst. If I told you & Home  är också fina låtar av honom. Eller aa gillar de festa ärligt talat.








 
 
Malin

Malin

16 mars 2015 21:50

Heej!
Åh vilken härlig sång! Verkligen bra! :D

svar: Precis, charmen med Minecraft är nog att grafiken är så dålig. Jag hade inte tänkt på det innan du sa det, men det är nog sant!

Hmm jaa, jag har hört från någon mer än dig att det kanske vore bra om jag och Markus tog en paus från varandra ett tag... Men han skulle ta det så otroligt hårt och helt fel, även om jag förklarade hur jag tänker, så jag tror inte det skulle leda till något bra faktiskt. Men jag tror vår relation blir bättre och bättre, jag har hopp för det i alla fall!
Och med Hampus känns det bra. Jag längtar tills han kommer hem i sommar så vi kan umgås på riktigt, inte bara en vecka och sedan bara via sms resten av tiden. Det känns inte så bra att bygga en relation på sms haha, vi har ju liksom inte riktigt lärt känna varandra än. Hur gör du och Gabbe?

Hahaha åååh vad söt din lillebror är! :D

Jaa åh, barn är verkligen underbara!
Min 24-årige kompis har precis berättat att hon är gravid, det är sååå häftigt!!! Haha hon måste gå på toa precis hela tiden. Jag trodde hon skojade först när hon berättade, för det känns som att hon fortfarande är så ung, men samtidigt ... varför inte? De kommer bli såå bra föräldrar, åh det är så häftigt! :D

Åh du och Gabbe är så otroligt fina tillsammans! (Haha jaa, jag har ju bara sett bilder och text, men ni verkar så bra tillsammans!) :D

Ha det så braa, kramar!

http://jaagmaalin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards