elinelvira

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Elin - 15 februari 2015 22:55






Ska se Fifty Shades nästa helg med Gabbe men den här låten och den här videon är säkert sexigare än hela Fifty Shades filmen. DAMN GIRL. Inget fan av Beyonces musik (förutom denna låt liksom varför har ingen kommit på den här remix tidigare?) Men het är hon. 







Av Elin - 15 februari 2015 22:16


Söndag står det visst är det är, och här sitter jag och myser med citronvatten, choklad och Bones. Helgen har varit fin med alla hjärtans dag mys med mina babes, vin och god mat. Så mycket skratt och nya fina minnen! En halvt inplanerad  tjejkväll om nån vecka igen något som verkligen förgyller vardagen! Idag var jag i Kista Centrum men mamma och vi kollade runt och pratade. Haha det var flera månader sen sist så det var väldigt mysigt. Fick även en superfin jacka som var lite dyrare än vad min budget skulle  klara av så blev så glad, men sen är man ju det bästa barnet också... (haha nej mamma har inte sagt det det skulle bara vara hemskt, jag har sagt det haha) Precis ätit kladdkaka med glass och bär med familjen så efter denna helg ska det bli skönt att åka och träna imorgon (kan inte fatta att jag säger detta??) skippade träningen i Fredags. Mina ben var gelé och sängen va så varm och skön, så värt! Nu blir det mer Bones och kanske lite Vänner på det! 





Bra helg. Nästa helg kommer också att bli så mysig. Längtar. 








Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards