elinelvira

Alla inlägg under september 2009

Av Elin - 29 september 2009 18:56

hejsan!

Jag lyckades smita från pluggandet:)

Idag hade jag So prov-inte kul, men jag tror att det gick helt okej, jag svarade på alla frågor utom Mvg frågan.

jag hade ingen tid kvar och så kunnde jag inte den, eller jo jag kunde men den var riktigt svår.

Aja det är bara att börja plugga till No provet på Torsdag:)

Och så ska jag lämmna in en dator skriven spanska text om mig själv, det är ganska svår det me.


jag har fått en riktigt bra kommentar men den kan jag inte svara på just nu, så håll ut jag tror att det var Sara som skrev den:)


Nu ska jag bara spana in Bellz och Cristinas blogg sen ska jag fotsätta med spanskan:)


kram elle

Av Elin - 28 september 2009 18:57

Hejsan!

Idag har jag mått lite dåligt, så jag gick hem från idrotten:( Jag som var så inne i att springa, aja jag får fler chanser!

Det kanske inte blir så mycket bloggande nu i veckan, för imorgon har jag SO prov och på torsdag NO prov:(

så jag måste plugga ganska mycket.

Men jag vill bara tacka för alla snälla kommentarer jag har fått under helgen:)


Gissa vad jag ska göra nu?

 svar: Plugga:(

:)

Kram elle

Av Elin - 27 september 2009 21:15

Hejsan

Under kvällen har jag hyrt "in the land of women" med underbara kristen stewart:) Den var helt okej, fast jag hoppades att Lucy(kristen) och Carter(Adam brody) skulle bli tillsammans, men det blev de ikke:(

Lite synd men den slutade lyckligt iallafall:)


Nu ska jag krypa ned i min stora sköna säng och kolla på tv:)

Sov Gott och dröm sött:)

kram elle


Här kommer först delen av filmen:)


Av Elin - 27 september 2009 16:15

hejsan:)

Det blev en kort tur till stallet:)

Snart kommer min kusin hit(hon var tvungen att dusha) så det kanske inte blir så mycket mer bloggande idag:(

Men jag ska försöka


Jag är en textoman även om rösten är dålig kan jag gilla låten bara för texten är fin:)

Jag kan nog alla låttexter, okej inte alla men många.

Den här låttexten är verkligen fin och den är rolig(eller roligtfin^^)

Oxå av Taylor swift:)

kommentera gärna vad ni tycker


Kram på er

elle



Av Elin - 27 september 2009 14:13

Hejsan:)

Jag vill bara säga att Taylor Swift gör sååå fina låtar. förut klarade jag inte av henne(fråga inte varför, inte ens jag vet) men efter Mtv music awards när West tog micken ur hennes hand, tyckte jag synd om henne och lyssnade på några av hennes låtar. hehe och hon var faktiskt bra:P

Mina favoriter är love story, You belong with me  och White horse:) Men nr 2 har bäst musikvideo:)


Nu ska jag till min kusins stall

ha det bra

kram elle


Av Elin - 27 september 2009 12:45

Hellujsan!

Just nu har jag ganska tråkigt(jag har sagt det mycke den här helgen:) ) Det finns inget bra på tv-tror jag:)

så jag tänkte bjussa på fina vänner bilder:)


kram elle

vänner-bakifrån   milkshake-vänner   tavla-friends   haha jag älskar chandlers min:)

!!!

Av Elin - 27 september 2009 12:31

hellu!

Nu är filmen slut, den hette något med prinsessa, jag tror att det var projetc prinsessa men är inte helt säker:)

Selena Gomez och Demi lovato var med, jag gilla Selena, hon verkar vara jätte snäll.


I klassen ska vi sälja salami för att få ihopp pengar till klassresan, och vi ska sälja minst 12 st. hehe jag har sålt 2:)

Och de kostar 165kr styck så ingen vill köpa dem:(

jaja mamma få nog köpa resten:D hon köper alltid det vi säljer i klassen.


i fredags gjorde jag en ny scrapblog, och här är den:)

Det är med kristen stewart.


Av Elin - 27 september 2009 10:16

hejsan

snart börjar en film på Disneychannel, och eftersom jag inte har något att göra så ska jag se på den:)

Men först kommer ett  roligt twilight klipp.hehe jah älskar när de sjunger:)

kommenter gärna vad ni tyckte:)

kram elle


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards