elinelvira

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Elin - 10 februari 2010 21:40

God natt

 

Jag dissade Vänner framför Pennan.P

Men jag hann rita en nalle som jag blev ganska nöjd med faktiskt, först tyckte jag att den fick för stort huvud men sen insåg jag att annars skulle den inte se porpotenelig ut om den hade mindre huvud:)

 men jag färglägger den inte, det gör jag iåförsig aldrig när jag har ritat nått:p

Men nu ska jag lägga mig i sängen iallafall och Försöka sova:)


Kram elle


på bilden har ni dagen citat:P<3

Av Elin - 10 februari 2010 20:31

Hejhej:)


Nu hade jag tänkt sätta på en Vänner skiva eller rita, hmm har inte bestämt mig än men nu har jag iallafall duschat och har pjamasen på så det är bara att krypa ned i sängen:D

Aja det var väl allt;)


Kram elle



“I run like I did when I was a kid because that’s the only way it’s fun. Didn’t you ever run so fast that you thought your legs were going to fall off?"

 

så säger Phoebe till Rachel i avsnitten The One Where Phoebe Runs, det är ett av de bästa enligt mig:P

Av Elin - 10 februari 2010 19:55

Tjo!


Här är en rolig interjuv med Rob, Kris och stephenie men steph säger inte så mycket i just den här delen.

 Men det är roliga frågor och Robert och Kristen har det lite skoj:)


Kram elle


 Jag tycker att Kristen och Rob är så roliga tillsammans och jag tror av hela mitt hjärta att de inte är ihop!!

Av Elin - 10 februari 2010 19:30

awww se så söta de är!!! vill se vill se vill se!

Image and video hosting by TinyPic


Av Elin - 10 februari 2010 19:15

Hejsan:)


jag har hittat en omröstning om vem som kommer bli 2010 hetaste kändis, och gissa vem som överläget leder?

Jo Kristen stewart:) yay det var kul att höra tycker jag, hon förkänar verkligen sitt genombrott, tänk att ha gjort över 18 filmer innan man var 18 och inte fått sitt genombrott, undra hur det känns!


Vem är din favorit?

 

 

(663 röster)


klicka här fär att rösta:)


Kram elle


tycker att den hä bilden är fin:) Amanda seyfreid är så söt! men min favo är Kris så klart:D




Av Elin - 10 februari 2010 18:47

Hejhej:)


Nu har jag ätigt, det var ingen höjdare men salladen var mums!

Idag har barnen b.la haft matte och tystläsning och klassråd, de är så söta!

 Nu ska jag snart duscha, hehe jag upptäckte i morse att jag inte hade duschat igår kväll så det blev lite jobbigt. men det får jag göra nu istället, lite jobbigt men det måste ju göras^^


Kram elle


Här är en ny " Remember me" bild, han är sååå söt:D

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards