elinelvira

Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

Twilight bild med citat

Av Elin - 10 februari 2010 21:40

God natt

 

Jag dissade Vänner framför Pennan.P

Men jag hann rita en nalle som jag blev ganska nöjd med faktiskt, först tyckte jag att den fick för stort huvud men sen insåg jag att annars skulle den inte se porpotenelig ut om den hade mindre huvud:)

 men jag färglägger den inte, det gör jag iåförsig aldrig när jag har ritat nått:p

Men nu ska jag lägga mig i sängen iallafall och Försöka sova:)


Kram elle


på bilden har ni dagen citat:P<3

 
 
sandra

sandra

11 februari 2010 17:17

ännu en otroligt snygg bild på dem! :)

http://saaaandii.blogg.se

 
Bellz

Bellz

11 februari 2010 18:08

Sv: Ja bilderna är supervackra och det var fina jämförelser tycker jag ;D Sjöjungfru och prinsessa! Bra beskrivning :D

Jag vet inte säkert om jag kommer att se den på bio vi är några v'nner som funderar på att se den, men det är inte säkert ^^ Jag hoppas verkligen att den är bra :D Jag har varit jätte mcket på bio den sista tiden så jag borde spara lite pengar haf nog varit på 3 eller fyra bio efter New Moon :P :O Slösigt!

Hihi ja Taylor är ganska biffig ^^ lite äldre borde han vara om man tänker att jag snart fyler 17. Ställ mig jämte honom så ser jag ut som en pygme eller nåt :P

Kramar

http://mytwilight.bloggagratis.se

 
Bellz

Bellz

11 februari 2010 18:11

Sv: Hmm jag funderade med vilken affär man kunde köpa den, men förra gången alltså när Twilight kom ut så köpte jag den på Hemmakväll, men den fanns på Maxi med :D Så den kommer säkert finnas lite överallt.

Hihi o va kul att jag ar den 300:ade ^^ Grattis till dig! ;D

Oja Remember Me vill jag med se, den verkar kanon bra :D
Längtar till den! Älskar alla klippen som har kommit ut.
Många Kramar :D

http://mytwilight.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards