elinelvira

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Elin - 27 juni 2010 23:38

Godnatt


Nu blir det ett sent innlägg:)


Nu på kvällen har jag chattat med Anton sen kom  Lo in och sen såg jag på filmen från kyrkan med pappa och så nu sitter jag här igen:D jag ska ringa Lo och se om hon svarar:D jag tror hon sover men jag ska försöka:D


Det här har varit en jättelyckad dag så tack till alla som har gjort den så bra<3


Kram E


Av Elin - 27 juni 2010 17:48

hejhej:)


Idag konfirmerades jag, haha äntligen:) I kyrkan gjorde jag och min kompis Lo ett drama där jag var en som bad min kvällsbön och hon var Gud( som var gömd bakom ett lakan) men det gick superbra. Sen spelade alla upp en dag på Tofta (Där lägret var) och det gick också bra, sen sjöng vi några sånger och sen var det kramkalas utanför kyrkan, och jag började inte gråta, nej nej, hur kan ni tror nått sånt?!^^

sen kom hela tjocka släkten hemm till oss och jag fick

  • Massa Tomas Sabo berlocker (typ 5-6 st)
  • Tomas Sabo kedja
  • En laptop (yeeey!)
  • En systemkamera (WIIIIII!)
  • En skyddsängel
  • Lite godis (haha)
  • Gammelfarmors pärlhalsband+ pärlörhängen
  • Ett halsband+ super fin ask
  • Ett silver halsband med bluppar(haha jag vet inte hur jag ska förklara)
  • 500 kronor
  • Gammelfarmors bibel ( den trykter 1928! så den är gammal, men i fint skick) och morfar har gjort en jättefin låda med ett kors på:)
  • En jätte fin "Glad bok" av mamma med massor av bilder på mig (200 bilder ungefär) den är så fin!

haha det var det jag kommer ihåg:)

jag fick också 3 jättefina tal och när mamma höll sitt så började många gråta, inklusive henne själv^^ men det blev jättelyckat:D

det kanske kommer bilder senare:)



Kram E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards