elinelvira

Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Natti

Av Elin - 17 juli 2010 23:21

sov gott:)


Nu ska jag sova, eller läsa först sen sova, fast först ska jag ladda upp lite bilder som ni får se imorgon:)


Kram på er alla sötnosigaste människor<3 och en extra stor kram till Froj som är i USA i en vecka till, USA kan skratta sig lyckliga....:(  <3


SOV GOTTTTTTT:) och hoppas jag inte drömmer en ny mardröm i natt, Wanna bee Bella?:)


Kram E


Ps: imorgon fyller min stora syster 19 år!!! jag kommer ihåg när hon var typ 11 då var jag  7 shit va det var länge sen.....haha<3



 
 
Bellz

Bellz

18 juli 2010 08:45

Sv: Hihi va kul att du tyckte om låten :D Hon har en sån speciell röst att jag trodde att den var dator fixad, men sen hörde jag en live låt av henne och rösten var likadan :O hahah jag blev så snopen men på ett positivt sätt då :D
Hon är i genren Indiepop, jag har försökt att lista ut vilken musikstil jag har men det är svårt eftersom jag lyssnar på allt från Muse till Debussy?! :P Håller på att göra en lista och när den är klar får vi väll se vad resultatet blir ^^

Kram B :)

http://mytwilight.bloggagratis.se

 
Bellz

Bellz

18 juli 2010 12:09

SV: Karlskrona är fantastiskt! :D Vi var inte på barnensgård men har varit där när jg var ´mindre, min lillasyster ska dit med vår mormor nu i sommar :)
Ronneby är också fint, älskar brunnsparken :D

Haha jag håller med dig sånna pratande djur och sånt kan vara läskigt :P Men denna gröna M&M gubben var söt och jag håller med dig Ashley ser lite nervös ut ^^
Kramar B

http://mytwilight.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards