elinelvira

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Elin - 7 april 2010 21:30

Godnatt!


idag har jag pratat i telefon med min jag tror det är min äldsta kompis jag fortfarade har kontakt med, vi lärde lära känna varandra när vi var 3-4 (det var då jag började på dagis och hon hae redan gått där i 2 år så hon visade mig runt,så gulligt!)


jga älskar Vänner! Ross och Rachel til the end! de är menade för varandra!:P

Lobsters mate for life wall  - friends wallpaper


Kram elle

Av Elin - 7 april 2010 17:30

Hejhej:)


Sagoklänningen är en väldigt flickig trend som setts på catwalks och röda mattan den senaste säsongen. En del stjärnor har dock anpassat trenden efter sin egna stil. Till exempel så gjorde... läs hela artikeln här!

 

bland annat

Taylor Swift

Taylor swift

Anna Kendrick

Anna Kendrick

Anne Hathaway

och Anne Hathaway

 

följer trenden:D

Av Elin - 7 april 2010 16:17

hejhej:D


just nu lyssnar jag på Paramore på spotify de är ganska bra iallafall vissa låtar:D


jag har hittat något som jag blev glad över Taylor swift har gjort ett nytt världsrekord!


Taylor Swift, the recent Best Female Video award winner at the MTV Video Music Awards, has set a Guinness World Record. Taylor has now entered the Guinness Book of World Records and set a new record for Most Entries In The US Top 20 In A Year By A Solo Artist. The star has been in the press a lot recently after rapper Kanye West stole the mic from her acceptance speech at the VMAs. The country singer's album Fearless, which includes Taylor's six top 20 singles from the past year, including You Belong with Me, has enabled the 19-year-old to enter the famous record book.

 

yay! det visste jag inte, gud va coolt! tänka tt ha ett världsrekord! Twilight har ju också det, det är också coolt!:P


grattis Taylor!

.Klicka för stor bild

Av Elin - 7 april 2010 15:08

Hejhej:)


jag har aldrig hört den här och det är helt sjukt kul (och dåligt)  jag bara skrattar för jag vet inte vad jag annars ska göra! man måsta se det här ett minne för livet!


haha det är det sämsta jag någonsin har hört! men så kul!


Kram elle

Av Elin - 7 april 2010 14:15

Hejhej!


Nu har jag lite tråkigt, men när jag såg de här klippen så fick jag ett leende på läpparna , det roliga är att de har exakt lika mycket vatten (vi var väldigt noga!) haha det är lite kul:P


hahah båda har 14 popcorn (eller 12..)


kram elle

Av Elin - 7 april 2010 13:43

hejhej:)


Nu är Ellen slut, synd, det var det jag såg fram emot idag:P

jag har lust att se Adventureland men jag orkar inte gå ned och hyra den så jag får väll lyssna på låtarna från soundtracket, min favorit är Don't dream it's over (och Amadeus såklart) den är så fin! Sixpence none the richer har gjort en cover på den och den är också superbra:D


orginal

cover


vilken var bäst?

Av Elin - 7 april 2010 13:23

hejhej:)


just nu ser jag på Ellen DeGeneres show Anne Hathaway är gäst, det är sjukt kul:P

sen ska någon modell (eller nått) vara gäst, jag älskar Ellen!


kram elle



Av Elin - 7 april 2010 11:30

här kommer en kul liten video från CMT, de pratar om Taylor och visar lite av hennes vär till framgång:)

jag älskar hennes verision av "should've said no" den är jättebra!


kram elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards