elinelvira

Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

New in my closet

Av Elin - 4 februari 2011 23:52

God kväll :D


Kvällen har spenderats med Kussen och lillebror. Vi spelade Black Ops sen så fixade vi en dejt till honom, så jävla kul asså! Som jag sa innan, en amazing Fredag! Precis efter maten så beställde jag lite grejor från nätet, 2 bikinis, 2 klänningar, flipflopps och 2 shorts :D Till Thailand då mest, men vissa saker kommer i Maj så det blir lite sommar grejor. Nice att pappi betalar (a)


     




jeans shortsen och den rosa blommiga bikinin kommer i Maj tror jag :P + Ett par svarta mjukis shorts som inte fick vara med :D Fast de kommer med till Thailand då!


Kram Elle

 
 
Ingen bild

Hanna&Fanny

5 februari 2011 03:40

Vilken bra blogg! Bloglovin nästa!

 
chriszy

chriszy

5 februari 2011 07:21

Sv: redigerar i photoshop oftast :-)

http://satansbananer.blogg.se

 
Malin

Malin

5 februari 2011 11:30

Vad fina kläder :)

sv: Ja, det var underbart (och supervarmt) i USA, men eftersom att jag inte hade någon egen kamera då har inte jag några bilder, det var mammas bilder det där ;)
Ja, Thailand verkar jättehärligt! :D Fota mycket, jag vill se bilder ;) haha

Ja, 797 sidor lång är den :) Ååh, har verkligen höga förväntningar på den nu, den verkar ju superbra! :D
Just nu läser jag Shadow Kiss, av Richelle Mead. Allvarligt, den är nästan bättre än Twilight! :O :D Och de andra i serien med ;)
Jag tror att jag kan börja läsa Längtans Rike på måndag eller nån dag efter, har typ halva Shadow Kiss kvar...
Serien är jättebra! Lite läskig med Pen, men det gör den ju bara mer spännande ;) Men det är ju Kartik som är bäst! haha, utan honom hade böckerna varit ... inte lika bra ;)
Oooh, vad spännande! Någon de litar på som sviker... iiih, längtar, längtar, längtar! :D

Kram Malin

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Filippa

Filippa

5 februari 2011 17:10

Åh vad fina saker! Har också beställt den blommiga bikini, fast i hallon röd :) den ligger hemma och väntar på mig! :D KRam

http://filipparibbing.blogg.se

 
Filippa

Filippa

5 februari 2011 17:33

sv: Ja båda är jättefina. En perfekt överdel! Jag har beställt de röda trosorna med volangen på. Men tänkte också matcha överdelen med bara en svart underdel, kan bli rätt snyggt!

Vad härligt, när ska du åka då? Missar du några NP? :)
kram

http://filipparibbing.blogg.se

 
Sophie

Sophie

6 februari 2011 17:14

SUpersnygga kläder! Måste också köpa ny bikini ^^ får leta efter en i veckan tror jag :)

SV: HIhi nej hade fakltiskt inte heller sett nån annan film med emma stone :P men jag visste också vem hon var, lite konstigt ^^
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

 
Sophie

Sophie

8 februari 2011 18:03

Sv: hahaha jag skrattar så mycket varje gång jag ser den videon ^^ men lite rädd blir man för man tror inte att han ska slå sönder dator skärmen :P

Nej usch är också dålig på ekvationer :/ ska bli så skönt att slippa matte! kommer inte sakna det :P

Haha ja man blir så glad när skolmaten är god :D Hihi det skulle dom ha lite oftare typ spaghetti, tacos och kycklingwok :D

Ska hålla tummarna för dig! Det är jätteknepigt med valen man ska göra tycker jag -.- Italienska är fint tycker jag :)

Kram Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards