elinelvira

Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

Musik Projekt

Av Elin - 7 februari 2011 17:26

Tjooohoo! :D


Har ätigt mat, pastagrej och ska sätta mig och plugga. Idag har det varit en, tja en Måndag då. Engelska, Matte, Musik och Svenska var lektionerna på schemat. På musiken skulle vi visa upp vårt bildspel, jag och Froj var i ett team och vi hade gjort exaaakt lika mycket av den ;D haha! Min lärare gav oss supermycket beröm så  det var kul. Sen ville Cissi visa den för vår mentor Adelina,och hon började gråta, supergulligt! :') Hon gav oss hur mycket credit som hellst! Hehe måste hålla med om att den blev galet bra, vissa i klassens blev lite, eh anorlunda ;) Men det fanns några bra såklart!




Vad tycket ni? Vi har (jag, förutom 5 bilden) har tagit alla själva ;D

Kram Elle

 
 
Ingen bild

froj

7 februari 2011 20:17

Vi är det bästa teamet :D!!!!! Meen ..meeeen...Jag var det moraliska stödet, bildordningsfixaren och bidrog med några hrm utvalda bilder..Det är också en viktig roll :D!!

 
Malin

Malin

8 februari 2011 10:58

Hej!

Tittar på Ecklipse just nu, Edward säger: "Isabella Swan, I promise to love you every moment forever" :D Jag älskar det! :D Och musiken till är så underbar! haha, det är en perfekt scen! :D

Bärbara datorn är dålig, jag kan inte se videon :(

sv: Snowboard är jättekul, fast jag är inte så bra på det, har åkt typ 20 åk sammanlagt kanske :P Det är läskigt att man måste luta sig på ena benet när man ska svänga, lixom så att man borde ramla omkull... haha, jag kan inte förklara, men det är lite annorlunda från slalom ;) Vart i Sälen åkte ni?

Haha, ja det är ganska mycket! Men min familj bor alltid i våran minibuss (otroligt att vi får plats! haha), så om man ska ned till typ Italien så åker man ju genom Danmark, Tyskland, Österrike osv, därför blir det ju ganska många ;) Vilka länder har du varit i?

Imorgon är NO:provet, då..? Lycka till (igen, haha) iaf! :D

Jag ska börja på kapitel 3 i Längtans Rike, men jag orkar aldrig läsa nu! Vill bara sova och bli frisk (är febrig o förkyld)! Men idag hade jag tänkt göra något istället för att bara sitta vid tvn, så jag ska nog läsa lite idag, o kanske gå ut och gå lite ;)
Jag läste Twilight i 6an, och såg första filmen i mars förra året (sent, jag vet!).

Vi ska åka i November, jättebra att man kan bli brun på vintern! haha, jag tål inte att vara blek :P
Ja, vad bra det där med att ingen får ha svarta kläder! Jag vill att en speciell sång ska spelas på min begravning: http://www.youtube.com/watch?v=v4ksqykqet0&feature=related för den är lixom ... den ger en glädje, typ ;)

I matten gör vi lite olika... hehe, vissa har redan jobbat ut hela boken och får göra de kapitel man inte gjorde förut (man kan välja mellan tillexempel ett kapitel om hundar o ett om fotboll), medan tillexempel jag har jobbat halva boken... Men vi håller på med inget särskilt ^^ haha, jag är på ett kapitel med jätteenkla saker som typ 4+(5x3)+8=? och sånt, men det är så tråkigt så jag orkar inte jobba vidare :P haha, men vi har precis jobbat med typ -3x3=-9 (om det nu var så :P) och sånt... haha, jag vet knappt vad vi håller på med ^^P
Ekvationer låter roligare ;)
Kram

http://www.jaagmaalin.blogg.se

 
Sophie

Sophie

8 februari 2011 18:34

OOO va bra den va! fick gåshud i början av den ^^ superbra jobbat!

Hihi jag älskade Trassel så sjukt bra var den! Tror jag ska köpa den på dvd när den kommer ut ^^ haha älskar också disneyfilmer så mysigt och de är så bra! Jag gillar 3d och biografen närmast oss har det och de är billigare än sf :D fick ett stämpelkort och när man gått 5 gånger får man gratis 3d biobiljett :D super!
Så se trassel :D

Hihi riskakor är gott! ^^ Hmm jag har olika småätningsgrejer i olika perioder, ibland kan det vara nötter, ibland kväkebröd, frukt och ibland kakor ^^

Wasa är tydligen ett svenskt gammalt cykelmärke, tror inte det finns kvar. Men första gången ag läste det tänkte jag på Wasa knäckebröd och de hör antagligen inte alls ihop :P

Aha jag gillar blyerts teckningar :D Hmm jag ritar nog mest kläder eller olika mönster, lite abstrakt konst kanske? kanske skulle ta och köpa lite akvarellfärger gillar när de flyter in i varandra och man inte har någon kontroll över dte och sen får man hoppas det blir fint ^^

Hoppas nationella gick bra idag!! :D
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

 
Sophie

Sophie

8 februari 2011 18:36

Sv: Hihi din kommentar kom fram så du behöver inte vara orolig, den försvann inte :D

Jag fick hela kommentaren ^^ Usch det är jobbigt när man inte tror att den har kommit fram! -.-
Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

 
Adina

Adina

9 februari 2011 10:35

Jättebra!:) Med en superbäst låt!<3 Kul med mycket beröm!:D

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Filippa

Filippa

10 februari 2011 16:23

Den var jättefin! Älskde bilderna, det var en sån fin känsla i videon också! :) Ingen aning om att du kunde fota så bra!

kramkramkram

http://filipparibbing.blogg.se

 
Elina

Elina

13 februari 2011 03:28

Håller med Filippa! Visste inte att du kunde fota så bra, roligt! :)

Kram

http://eelinas.blogg.se

 
Marie

Marie

14 februari 2011 14:50

Verkligen superfint bildspel!
Stämningsfulla foton som speglar låten jättebra.
Förstår att ni fick bra omdöme :)
Grymt!

http://paintedbynumbers.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards