elinelvira

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Back To December

Av Elin - 11 februari 2011 20:46

Varför hon sjunger låten Apologize? Jo, Taylor Lautner la upp den låten på sin sida samma dag som Back to December släpptes. Värsta sång komunikationen! Btw, så fyller Taylor Lautner år idag, Congratz!!


Ha en braig Fredag på er!


Kram Elly

 
 
melinda

melinda

12 februari 2011 11:21

sv: ja vi hade de väldigt mysigt :)

okej :D jo de kommer bli jättebra, har vart i thailand en gång i phuket. det var hur bra som helst, det enda man ska se upp med är att sköta sej inför folket och vara försiktig med kryddad mat :)

http://fckingcrazy.blogg.se

 
Malin

Malin

12 februari 2011 12:09

Hej!
Nu har Katrik kommit!!! :D:D På sida 119! haha, överlycklig! Men han är inte som han ska vara... Han ska kasta sig i Gemmas armar och säga "JAg kommer aldrig mer lämna dig, jag älskar dig" eller nåt sånt ;D haha, Kartiiiiiik <33
Kramkram

http://www.jaagmaalin.blogg.se

 
Adina

Adina

13 februari 2011 14:51

Just det där framträdantet älskar jag!:D<3
Kram

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Sophie

Sophie

16 februari 2011 17:30

aww va fint :D congratz taylor ^^

Sv: Hehe ja det var lite matte vi höll på med tror det heter linjära funktioner eller nåt sånt :P usch matte är inte kul, måste faktiskt räkna lite efter att jag har svarat på kommentarerna och gjort historia -.-

jag förstår inte heller det, varför går tiden så fort? :O ibland hinner man nästan inte göra någonting innan man ska lägga sig igen :(

nej så dumt är det, jag gillade ju scrapblog! :O Jag använder photoshop Cs4 tror jag det heter. Man kan nog göra ganska mycket i det men jag har aldrig fått en lektion i det så jag har bara läst mig till hur man gör endel saker. Klipper ut bilder eller frilägger bilder som det heter :) du kan nog göra allt man kunde i scrapblog det är väll bara det att det är svårare i photoshop :P
Jag gjorde en header i photo shop till min och min kompis blogg som vi ska använda under vårt projektarbete, du kan kolla den headren på projecttsunami.blogg.se om du vill se den :)

Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards