elinelvira

Direktlänk till inlägg 30 april 2011

Today's Gonna Be The Day

Av Elin - 30 april 2011 11:32

God morgon på er alla!


Igår med kussen blev skojjsig, satt ute i en park och snackade Ulrik Munther största delen av tiden. Men även lite annat. Kollade Youtube klipp och sedan skulle jag hem. Mysig kväll! Idag hade hon tänkt komma hit snart. Vi skulle solat men det är lite halv molnigt så jag vet inte hur det blir med det...  Ikväll ska de äta hos oss och ännu senare ikväll blire brasa på ängen nere vid Tilda. Nice!


haha vi höll på att dö av det här klippet ^^


Kramish


 
 
Malin

Malin

1 maj 2011 16:31

Hej! Jag tror att jag missat att svara på denna kommentar ^^

Hoppas du får klänningen, då (om du inte redan har fått den nu...). När skulle balen vara?

Ja, de låter trevliga, men så överdrivna, typ! :P Jag vet inte hur jag ska förklara med ord, men typ överdrivna eller snobbiga, kanske ^^ haha, förutom när Taylor Swift pratar så, då är det bara jättesött! ("Enchanted, you say Enchanted? That's so cute", eller nåt)
Amerikanska låter coolt :) haha
Jo men tänk att bo i USA, vad många kändisar man kan träffa! Då är det ju mycket kortare till Nashville oxå! :P Spela roll att man kan dö! haha, nejdå ^^ Men jag tror inte att det är så stor risk ... :)
Okej, egentligen är det ju inget fel på England, men jag gillar USA bättre ;)
5 minuter från stranden!?!! haha, vi måste typ åka bil i 45minuter, tror jag, för att komma till en sjö! Tur att man har pool! :P

Usch, vad jobbigt det verkar vara för dig! Om jag glömmer bort att ta tabletterna o ögondropparna så brukar det inte göra så jättemycket - jag kan vara lite rödare i ögonen o nysa litegrann, men annars är det inget för mig. Jag är inte såå allergisk, som tur är :)

haha, jag tror nog att du kan sjunga! Men det behöver ju inte låta bra :P (typisk Malin-kommentar^^)

Jaa :) Ååh, ha det så bra i England! :D (hehe)
Jag kanske ska bila ned i Danmnark, Tyskland o Polen en vecka med familjen. Det och Israel kommer bli mina utomlandsturer i år :)

Bättre kombination än Taylor Swift & Amanda Seyfried finns inte! Joo, förresten, om Kristen Stewart hade varit med hade den varit ännu bättre! :P haha, nää men kanske! :P
Jag tycker Letters to Juliet verkar jättebra :) Speciellt eftersom att Love Story är med! :D

Jo, precis efter att jag skrev kommentaren - bara några dagar efter - såg jag påskliljor :) haha, jaa det är väl inte såå långt ned du bor jämför med mig ^^

haha, klänningen kommer bli jättedålig! Jag har redan lyckats ha sönder symaskinens nål, och göra något med undertråden så att det inte går att sy, så nu måste vi dessutom sy den för hand! haha
Vi ska typ sy ihop en massa kläder (typ en klänning, en kjol, en bit av en annan klänning, en leksaksbrudslöja och allt möjligt) och sedan färga det svart :) haha, det kommer bli väldigt kul, o vår tanke är att det ska fastna i allt, och rivas sönder och så :) haha, stora planer, som inte kommer bli så bra ^^
Men ja, självklart så kommer jag lägga upp bilder o musikvideon sen :D

Kraam

http://jaagmaalin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards