elinelvira

Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

Studiedag

Av Elin - 9 maj 2011 16:22

Hej Hej Hejsan!


Idag vaknade jag ganska sent. Runt halv 12 tror jag. Men jag var så grymt trött igår kväll. Dansade Zumba hos Zoo, sprang spåret och hade sovit dåligt natten innan. Det är min enkla bortförklaring... ;) haha! Har i princip bara solat idag och läst lite. Ska börja lite på min musik uppsatts tror jag. För jag vet att jag kommer ha panik kvällen innan annars... ;)


Jag har av någon anledning börjat gilla Selena Gomez. Tycker hon klär sig fint och har grymt kul humor. Haha jaa detta är lite utfyllnads text.... ^^


2. Selena Gomez överraksar oss med sitt val av mode nu för tiden, hon kommer alltid med nya och fräscha ideér inför röda mattan och bär upp det helt perfekt. Vi älskar de här pastellfärgerna!

Så sommrigt och fint!


Kram Kram

 
 
Adina

Adina

9 maj 2011 17:52

Selena är jättesöt och sjunger bra - men hon har fel låtar!;P

Åhh, har ni studiedag!? Vi har typ inte haft det en enda gång!;P
Kram

http://erikzzon.blogg.se

 
Malin

Malin

10 maj 2011 17:00

Hello! haha, håller på att skriva på engelska till en annan, då blir det så nu med, almost! :P haha

Jag började svara på dina kommentarer för typ 3 dagar dedan (hehe), men då gick Vitnos på tangentbordet så allt försvann -.-
Hursomhelst så skulle jag kommentera din rubrik du hade då: "Me stressed? Naah" eller nåt. Jag ÄLSKAR Naah-ordet! :D För det säger Adrian jättemycket i Vampire Academy! :D haha

Ååh, Zumba verkar så kul! :D Liksom dansa och RÖRA PÅ SIG, och ha kul :P hahaha

oj, nu hann jag inte svara mer :P ska till stallet :P
Kram

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Ingen bild

marre

10 maj 2011 23:06

neeej inte du med, hon är ju så inte bra på nått!!! hehe snacka om att tycke olika...

 
Johanna B

Johanna B

11 maj 2011 21:20

Jag tycker hon är duktig på att sjunga och i land har hon riktigt snygga kläder

http://JohannaBestaBilling.bloggplatsen.se

 
Sofie

Sofie

13 maj 2011 17:21

Gillar hennes outfit, den var fin. Somrig och härlig :)

SV: Haha jag vet älskar de nya bilderna som har kommit ut! fantastiskt men jag längtar efter en trailer nu! :D Men håller med dig, vill absolut inte se för mycket innan jag ser filmen, men en liten trailer hade inte suttit fel ^^

Usch ja det är sorligt, att sluta 9an är sorligt :( det är en sån fin dag men så hemskt också, jag grät för jag ville träffa och umgås med alla varenda dag igen! Ja sorgligt är det :( man blir ju som en familj :) för min del så kommer jag ju träffa alla igen men nästa år blir det värre :(

Vi har matte nationella i B kursen på tisdag, känns som det kommer gå dåligt. Det är så svårt :( Får väll räkna halva helgen om det ska gå hyffsat bra :P det är så mycket olika saker att hålla reda på. Hur har det gått för dig?

Idag ska jag slappa lite, kanske räkna lite matte om jag orkar men hjärnan känns lite overloaded -.- vad hittar du på denna fredagen? :D
Kraam Sofie

http://mytwilight.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards