elinelvira

Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

Paaarty!

Av Elin - 18 juni 2011 14:31

Heejsan!


Igår sov jag hos kusinen, om ni såg två supersnygga flickor i rosa mjukisjacka och gummistävlar sitta i en park så var det antagligen vi, haha! Just nu är det full rulle här hemma, vi ska ha ett surprise party för Birgitta som fyller 70 år. Och gästerna kommer om 2 timmar och maten är tydligen inta klar så alla är galet otrevliga, meeen de är stressade. personligen tycker jag inte det är en ursäkt men aja. Har just fixat mig och nu ska jag gömma mig så jag inte får en till utskällning... -.-


haha söta!


Kram


 
 
Adina

Adina

19 juni 2011 18:11

Sv:
Om det är den filmen jag tror vi pratade om, så jaa; letters to juliet är lite förutsärgbar;) Men jääätebraa! Särskilt när det är en Love story är med<13 haha!

Haha, jaha... Jag hade aldrig hört talas om minnespinne förut;P

Haha, jodå, det är kul att höra om det där med rm2 saken;P

Jaa, förstår att du är glad efter ett MVG! Det skulle jag bli!:) Men jag kommer säkert bara få C...(betygssystemet byts ju...-.-) Dessutom är det svårare att få A nu än att få MVG...

Jaa, usch, jobbigt att lämna klassen! Jag ville inte göra det nu för sommarlovet först - och jag har ju två år kvar med dem!

Haha, jaa, man ska inte stressa...Men sådan är jag...;P

Jaa, jag grät en hel del i "Min bästa väns dotter"! (har läst ut den nu! som du nog förstod...) Det var jättesorgligt när Adele dog och när Kamryn fick breven och när Tegan fick sitt kort och när hon fick en allergichock och tusen och till;P Haha! Men den var jättebra - det var längesedan jag läste en bok som bara var verklig och inte hade något overkligt i sig som vampyrer och så;) Den var jättefin och mysig - och även om den inte var så spännande så ville man läsa hela tiden i den ju! och det var väldigt svårt med vilken kille Ryn skulle välja... Vem tyckte du?:)

Haha, jaa, jag tycker också att Taylor och Taylor var kära på riktigt;P eller förälskade iaf... Och så känns det som om Adam blev kär i Taylor, men att hon inte gillade honom lika mycket tillbaka...

Haha, neej, det var inte så farligt som jag trodde att ta emot stipendiumet;P Mina föräldrar var med nästan hela tiden, och det var inte så stor scen med så mycket folk som jag tänkte mig^^ Scenen var på ett café, så jag fick sitta vid ett bord, gå upp när han som delade ut ropade upp mig, stå där medan han läste upp motiveringen, fick en mapp och en blomma och gick ned. Sedan tog en som heter Ida ett kort på alla utanför Grand, och då behövde jag ju inte prata något... Sedan var det klart!:D
Jag vet inte allt jag ska göra för pengarna - men hittils har jag bara köpt en hårddisk...fast det kanske var för de andra pengarna jag hade innan...^^ Iallafall så vill jag ju ha ett zoom objektiv nu i sommar. Så jag funderar på det - ett 18-200mm kostar runt 2000, och det är bra. Jag vet det eftersom Malin har ett;P Autofokusen är lite seg bara, och närbilder är svårt att ta om man inte har manuell fokus... Men jag funderar på om jag ska köpa det.
Jag har hittat ett billigt som är 70-300mm också, och det har även en makroknapp, men jag vet inte. Från 70 mm är jäättenära, så jag tror inte det... hm... vad tycker du?:)

Haha, du verkar längta mycket till att få gifta dig du^^

Nu är maj-kommentarerna svarna på iallafall!:D Hehe, det lät jättekonstigt...
Kram!


Kram!

http://erikzzonz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards