elinelvira

Direktlänk till inlägg 11 november 2011

My Heart Will Go On

Av Elin - 11 november 2011 18:53

Hejsan!


Idag gick dagen galet snabbt. Flummade mest runt, haha! Kvällen består av barnpassning av min lillebror ganska mysigt faktist! Har ätit pankaka och lekt ett "skepp kommer lastat" sen har vi kollat på Titanic videos. Calle var på nått Titanic museum i Danmark när han var där så han är helt inne i det. Söööt! Har frågat 736579348 miljoner frågor om fimen, båten och allt som finns om Titanic. Min älskling asssooo! Ska se Rampljuset, Barda och Idol och mysa med popcorn. Sen kommer Zoo.


 


Kraam

 
 
Ingen bild

sophie

11 november 2011 20:28

Hahah och så kommer zoo, lät ju som något positivt :P <3

 
Adina

Adina

12 november 2011 15:45

Sv:
Jaa, och att ha temavecka efter lovet var nice, eftersom det inte är lika slitsamt. Så man fick en bra start likson ;P
Hahah, ja, det är kul att ha sex och samlevnad, roligare än alla andra so och no ämnen..det är kul med kärleksboken, för där är det massa svenska! typ kärleksnovell, kärleksbrev, bildtolkning (tagit bild från Mine!), dikter, bokrecension, reflektion av svensk kälekslåt m.m På engelskan (också i kärleksboken) så är en av uppgifterna att ta en låt och översätta till svenska, typ reflektera om den och skriva lite om artisten. Såklart jag tar Taylor då!:)) Ska ha Mine.. Längtar tills vi ska göra det! Vi har sexboken också, och den är inte lika kul... Reflektion om porr och adoption och sådant (vilket faktiskt är lite kul. Jag blev nöjd med min porr reflektion :D), fakta om massa saker - inklusive könen! Det kommer inte bli trevligt att söka bilder....:P
Hahah, men killarna i våran klass är typ...ja... de kommenterar allt och så xD
Hahah, men jag är inte intresserad av att känna på någon av killarna i min klass biceps^^ haha! Men jag vill inte dansa med killarna...Det är pinsamt xD
Förstår att du saknar din klass :) Jag kommer sakna min jättemycket!

Jaaaaag viiil ooocksååå ha tay's parfyyym!!! Kicks sa ju att de skulle få den till i vinter....hoppas hoppas!! Vet inte om jag sagt det, men taylorswiftsweden sa att det fanns ett sample i senaste seventeen numret, så vi skulle köpa det - men vi såg inte en annonsen om wonderstruck som vi hade sett på bild skulle finnas där! ;'(

Hahah, men moppekort menade jag! :P
Jag MÅSTE komma in! måste, måste, måste! Man kan ju säga att det inte är schysst att inte släppa in en om man är femton, och att det inte är schysst att säga att man ser yngre ut än man är och så - liksom stå upp mot dem - så kaaanske man kan få komma in, problemet är att om de säger att jag är för ung kommer jag rodna och springa därifrån^^ haha, men jag ska vara fearless, som du skrev :))
Hahah, bara 14 ja ;)) du måste tycka att jag är en barnunge ju! xD

Hah, det var tur att vi inte hade prov på nervsystemet^^
Grattis till ditt A då! ;) är vetenskaps filosofi svårt? :P
Jag har nog också mest C. Fast vi har inte fått betyg i så mycket, vad jag minns har jag fått ett A på ett matteprov o ett E (oops), ett A på religion (fast C+ på alla sammanfattnignar o så), och typ inget mer tror jag..
Ja, det är i nian det gäller...Men jag måste få bra betyg nu med!:)

Okej, jag fattar vad abstrakta bilder är :) Lägg ut några du knäppt snart!:D

Kraam!!
P.s: Hahaa, minns du att jag skulle få så att jag skulle skriva in samma kod som jag gjort förut där man ska skriva in kod när man ska kommentera?? Har inte lyckats än...d.s

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Sofie

Sofie

12 november 2011 21:26

aww va gulligt! :) älskar titanic! måste ju bara säga sorry för att det har tagit så lång tid för mig att svara på dina kommentarer :(

Sv: Jag har med sett Pan Am! :D jag tycker det var bra, mysigt måste jag säga! hehe man behäver lite nya tv serier nu när det är kallt ute ^^

Hann det mesta på listan iaf så jag kände mig duktig! :) aww hoppas det är bättre privatlivet fronten! jobbigt när det är tungt där :/

Var på öppet hus i skolan idag och fick veta att projektarbetet nu kallas gymnasiearbete eller nåt sånt :P haha det är så mycket som har ändrats sedan vi valde och det var bara 2 år sen :S vad dom ska ändra på allt :P trivs du bra på gymnasiet och har du vant dig med betygssystemet?

Kraam :)

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards