elinelvira

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Elin - 26 november 2011 20:46

   

  


Taylor: “Every single time." Stop petting her.
Meredith: *Meow*
Taylor: “Okay." Petting her…Petting her. Stop petting her.
Meredith: ……*Meow*  
Taylor: *Laughs* “Oh, are you training me? Oh, what’s that over there?”
Meredith: *Meow*
Taylor: “Oh, there you are. I forgot you were sitting there”


Så Adoreble. Vill ha den katten! Och jag är inte så förtjust i katter heller...!!!


Kraam



Av Elin - 26 november 2011 20:05

Har mest sovit och pluggat idag. Dagen har gått oväntat fort faktiskt. Gick en lång promenad med Kusinen. Pratarde om allt möjligt och så gick vi över en äng och Yada lekte att det var minor på den Haha söööt! Så skorna blev typ bruna av all lera. Asum -.- Nu är jag hemma. Börjar bli sjukt tror jag. Har ont i öronen och halsen. Såklart nu innan Julen också....Ska kolla på tv med familjen. De har tjatat att jag ska komma till dem nu i typ 30 min. Sen när de har laggt sig blir det väll popcorn och en mysig film eller till och med sims. Blev sugen på det nu!!


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards