elinelvira

Direktlänk till inlägg 14 november 2011

Glittrigt Och Oglittrigt

Av Elin - 14 november 2011 20:59

VILKEN DAG! Trött brud deluxe! Jag har skrattat så jag har gråtit ungefär hela dagen. Verkligen hela tiden. Var på demokratidag, 96 % av alla där var värsta töntarna och alla var skit skumma så man får göra det bästa av situationen. Zoo jag och Katja gjorde bort oss X antal gånger. haha fy tusan asså!! Sen är jag allmänt seg på måndagar och eeh... många andra dagar... he. Hur folk står ut med mig ibland är och förblir ett mysterium.

Har inga läxor, eller jo har det egentligen meeeen har inga böcker hemma. Ska fixa debatten imorgon sen... hmm... det var det! Debatten. Snart börjar Navy CIS, Sex and the city  och The mentalist. Vilken glitterlycka!

 

 

Kraaam

 
 
Johanna

Johanna

14 november 2011 21:47

Sv: Jag följer det som går på tv :) För jag såg i kapp det på datorn men nu när jag kan se på tv: n vill jag det =)

Ne men min storebror känner en tjej som heter Rosa Dhalin, vaddå vad hade du fått för dig?

http://thirteenitis.blogg.se

 
Evve-En helt vanlig knasig tjej!

Evve-En helt vanlig knasig tjej!

15 november 2011 14:19

Heej!
Vill du vara med och tävla om att bli Veckans Blogg?
Klicka in här och skriv "Jag är med" http://evvesliv.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-1.html#comment
Obs! Du har större chans att vinna om du länkar tävlingen eller följer mig via blogovin!
Kramizar Evve!

http://evvesliv.blogg.se

 
vilma

vilma

15 november 2011 20:23

Fett fin header och va fin du är :) Allt bra?

http://vilmassfoton.blogg.se

 
Malin

Malin

15 november 2011 20:54

CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALEEEEEEEEEEEEB!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D ååååååååååååååh vad han är gulliig!!!!! När Aria var arg på Hannah och Caleb typ bodde hos Hannah (jag tänker fotrsätta skriva Hannah med H, för det är bäst så :P), och så satt Hannah och grät, och då satte sig Caleb bredvid henne och det var jättegulligt! ;D Jag tycker jättemycket om honom! :D Och så fick han gå och duscha för Hannah, men han satt kvar, ååååååååååååååååååååååhhadtvc ngcmiosyag ih <33333333333333333 Favvokille, efter eller på samma plats som Ezra. vht klbfy ghö dnshvdlfmhäf älskar honom!!!! :D:DD:D

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Fanny

Fanny

16 november 2011 13:26

Jävlar vilken snygg bild!

http://fattytheman.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards