elinelvira

Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

I Must Confess ♥

Av Elin - 26 februari 2012 14:20

Spenderat dagen med att se fram emot veckans PLL avsnitt heh, vadå no lifer?


Wiho vi kan fira att vi slipper se Jason under hela veckans avsnitt!! Dock drar det ihop sig i Rosewood. Emily är A's lättaste byte, och blir väckt mitt i natten. I gryningen försvinner hon spårlöst... eller tar en hysteriskt lång springtur. ÅH vill börja springa igen... Tillslut hamnar hon hos Dr Sullivan. Dock sitter redan tre andra lögnare! Mind readers?? Huh? Hur som helst berättare de för Anne - A är inte längre en hemlighet. Holy Christmas. Emily har ett extremt heart to heart samtal med Ashley Marin. Samtalet leder till att Emily inser att Paige och Samara egentligen inte var något att hänga i julgranen. FÖR GUESS WHO'S BACK?! MAYA! Åh. Maya.

Spencer is diggin in the dirt. Nästan sex i en bil med Toby, Spence? REALLY?! De blir iaf avbrutna av att det är två skuggor i Jason's fönster! Spencer misstänker ungefär alla - men vem kommer inte ut genom dörren om inte... PETER HASTINGS! Han är vansinnig och försöker i princip döda Toby. Om man tyckte att Mr Hastings var creepy innan, så kan man bara konstatera att han tidigare varit ganska normal. Spencer gräver vidare och får reda på att Alisons farmor skrev av Jason från sitt testamente, och kort därefter avled. Bara det att Alison dog först. WHATS UP WITH THE DILARUENTIS?? Därför skrev Peter om testamentet åt DiLaurentis - asssoo, lagom lagligt hörru! Spencer får en Alison-flashback och... mördade Jason Ali after all?!

Hanna har typ telefonsex med Caleb och besök av sin farmor! Farmor Marin gestaltar avsnittets mest klockrena karaktär. Mr Marin vill att Hanna och Kate ska utbringa en skål tillsammans på reahersel middagen. Farmor Marin säger FUCK NO, medan mor Marin kommer stormande och skriker JOHOO!!! Åh, denna familj. Ingenting går såklart som planerat och helt plötsligt har Kate supit Hanna under bordet så att hon ligger och spyr på bröllopsklänningen. Well done, honey. Enligt Tom är allt Hannas fel och han vill aldrig mer se henne. Hanna, lyssna på mig: U need no father. He's an ass.


In the house of the Montgomery's är det World War 3. Aria är scared to death att A ska hinna berätta om henne och Ezra  (A försöker få Emily att avslöja dem) Ella och Byron bråkar om Mike. När de är på bristningsgränsen drämmer Mike till Ella så illa att hon stukar armen... och Ella ber Aria ljuga för Byron, om att Mike aldrig gjort något. DENNA FAMILJ! Hur som haver, Mike är sjukt deprimerad och varken han eller Aria orkar längre. Tillslut tar Aria mod till sig och går ner till föräldrarna. Gråt Karneval!!!

När man tror att det inte kan bli mer sinnes sjukt händer det. Dr Sullivan vet vem A är!!!! Tjejerna möts på Sullivans kontor som.. ekar tomt. "The Doctor is out - A". Holy POWERPUFF.

 

 












Hanna: Is it you?!
Aria: Yeah, of course it's me!
Spencer: Well, unless you're Aria's mom... Just assume it's Spencer, you know, sluttin' it up!


"Somebody... has been trying to hurt us. For a long time."- Spencer


Hanna: My dad still wants to sue.
Aria: Sue who?
Hanna: Everyone!


"You're giving her a book of... horse pictures?!"- Aria


Peter: Spencer, don't get in the middle of this!
Spencer: I AM IN THE MIDDLE OF THIS!


"Hey, Pam. How is it going?!"- Maya


Emily: What's going on?
Dr Sullivan: I know who A is.




 



Ett av de bästa avsnitten EVER! Är det Söndag snart igen elller??



Kraam


 






















 
 
Adina

Adina

29 februari 2012 17:57

assåååå åååååååååååååhhhhhhhhh. Jag visste att terapeuten skulle försvinna. Men asssååå åååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Varför kunde hon inte säga namnet i telefonen?
Jo, för att det är en serie. Men jag vill veta juu!! Aassåååå ååååååååååhhhhh!! :P
Ett av de mer spännande avsnitten!

http://www.erikzzonz.blogg.se

 
Malin

Malin

1 mars 2012 16:31

hahahahahahahahaha Adinas kommentar, däruppe^, "Assååå ååååååååååhhhh!!!" Men håller med henne, verkligen! BLÄÄÄÄÄÄÄÄ PÅ DIG GARRET, du är dum, ta och försvinn är du snäll! And take Jenna and Jason with you. And Spencer's dad. HAN ÄR SÅ LÄSKIG! Men jag älskar när Spencer skriker åt honom! :D :P
Det var kul att Maya kom tillbaka, fast mest för att då är inte Emily ensam mer. JAG VILL UT OCH SPRINGA!!!! fast orka ... :P
och Mike: I like you more and more. Eller jaa, jag börjar gilla honom lite i alla fall. För några avsnitt sedan började jag gilla honom :) och nu växte han massor i mina ögon när han grät! :P
hahahahahah åh Kate vad jag ogillar dig. Tur att du inte fins på riktigt! Men Hanna var så rolig typ hela avnittet (som vanligt då), haha älskar GIFen längst ned i ditt inlägg! :D
Hur kan Jenna alltid ha så fina kläder när hon är blind? Hon kan ju inte se vad hon tar på sig!!
Verkligen ett super-avsnitt! önskar bara att jag stängt dörren ut till tvättstugan så att jag slapp höra alla som´gick in och ut (seriöst, vår dörr har aldrig använts lika mycket som just när jag kollade! Lillebror och hans kompisar gick ut och in heeela tiden! :P)


Snart kommer en till kommentar, eller flera! Har ju tid att svara idag, så det ska jag göra! haha, jag och Adina planerade att kommentar-bomba dig idag, bara för att vi inte har några läxor :P
Kraaam! :D

http://JAAGMAALIN.BLOGG.SE

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards